Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

In het rijden is het ook wel een held op sokken hoor, proefjes die ze verpest door van A naar B een sprint te trekken, geheel onverwachts en heel snel! Het is echt een pittige tante. Als ze echt goed aan het werk is, dan valt het wel mee trouwens.Toen ze 4 was heeft ze een hengstveulen gekregen van Rhodium. Deze rijd mijn zus nu. Heel anders, korter gebouwd, minder hals, en wat minder spectaculairdere gangen, maar verder wel een heel correct paard. Dit jaar gaan ze B starten
Ze heeft ook nog een volle zus, maar hoe het daar nu mee gaat weet ik niet. Zij is verkocht.

Tjah..je merkt wel dat ik een nieuwe ben, en niet alvast op zoek ben gegaan naar regeltjes ofzo
Foutje

Maariijee schreef:IK heb wel een Hit, maar geen Welt, mar een Diamond
ik vraag me alleen wel eens af of hier er nou een familieband is tussen diamond, welt en sandro!:P
DL_ schreef:Ja daarom twijfel ik daar ook zo over. WBT beweging en exterieur zou hij heel mooi passen, maar ik wil geen neuroot gaan fokken, en ik ben bang dat ik dat daarmee wel ga doen. Die van mij is ook niet altijd even makkelijk en toch behoorlijk vlug en rillerig.
Nee, stedinger is niet kwpn ggk. Maar ik vind een goed/fijn paard belangrijker als een papiertje