In de omgang kon ze wel wat rillerig zijn maar ik kon wel alles met haar doen en met rijden was het een topper. Ik heb een aantal wedstrijden met haar gereden in het L1 en dat deed ze goed de eerste keer was alles wel heel spannend. Ze viel altijd erg op vawege haar mooi zwarte kleur. We hebben nooit grote problemen gehad en ze liep altijd zo de trailer in. Ze zeggen van jazz altijd dat het lastige paarden zijn ik heb met heel wat gewerkt en ze warfen met rijden allemaal makkelijk en mega lopen. In de omgang konden ze wel druk zijn maar als je er mee om kan gaan is er weinig aan de hand. Misschien laat ik die van mij er ook een keer door dekken.
Ze is ontzettend lief en braaf, ze wil alleen heel graag
Ze is ook nergens bang voor

1m67 Hij toont wel veel groter, zowel onder het zadel als op stal.
! Onze merrie is vandaag drachtig gescand van Jazz, ze is uitgerekend op 25 april, dus nog ff wachten 
Heb eigenlijk al redelijk wat Jazzjes gezien en ze lijken allemaal wel wat op elkaar, vooral het hoofd dan en de pluizige pluk manen vooraan zie ik vaak terugkomen! Heb nog foto's van Bellisimo's volle broer (in eigendom van GP ruiter Jean Vermeiren), deze is een stuk forser gebouwd dan Bellisimo maar toch diezelfde uitdrukking in z'n ogen enzo. Bellisimo's broer is wel zijn tegengestelde, zo braaf als hij is, zo'n draak is z'n broer, haha!