Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
meimei_ schreef:zag dat ik werd genoemd haha (Louiza)
Myrthe van de bosrand:
v: liz Artmann
m: Mellody van de bosrand
http://img.photobucket.com/albums/v329/ ... G_5345.jpg
! XxStellaxX schreef:QueLee schreef:Op mijn oude manege hadden ze een dochter van Maestro van de Bosrand. En haar moeder is van de hengst Magister. Voluit heet zij Fleur van de Ballegere, maar zij noemen haar Molly.
een vriendin van mij rijdt wedstrijden met haar, maar dat is zeker niet makkelijk gezien het een manegepony is (en dus helaas vaak niet goed doorgereden word) en ze heeft ook een behoorlijk eigen willetje
WOW!!! Die lijkt veel op mijn overleden ruintje!! Ik had ook een haflinger van Maestro van de Bosrand. Al was zijn achternaam toch echt anders zijn vadar is Maestro! Ook korte manen, donkere vacht en goed bespierd. Vreselijk lief ding alleen zo angstig voor alles:( Voor mensen niet maar o een vrachtwagen? een vlag? een eng geluid? Menneer wou er niks van weten. Maar helaas ik had hem anderhalf jaar en toe kreeg hij een dunne darm koliek:(:( Het was mijn eerste paardje, al een erg lange tijd geleden)
Ik weet nog niet hoe ik foto's er op moet krijgen (wist het wel) als ik het weer weet plaats ik ook even een foto!
bud_gloor schreef:hoi!!
Ik wou graag weten of er hier nog meer mensen zijn die van de Bosrand haflingers hebben.
ik zelf heb een haflinger, en hij heet Stacato van de Bosrand zijn vader is Stender van de Bosrand!!
Groetjes Anouk

HorsesWoman schreef:Laurahh schreef:Als ik me niet vergis is de vader van mijn haflinger Matcho van de bosrand, en haar opa Maestro van de Bosrand
Is ze ook zo donker?
Van matcho of maestro?Laurahh schreef:HorsesWoman schreef:
Is ze ook zo donker?
Ja ze is voor een Haflinger doende heel donker, ook donkere manen![]()
Van wie heeft ze dat dan als ik vragen mag?Van matcho of maestro?
In de link een foto van haar in zomervacht.. nu in de winter is ze nog veel donkerder..
http://i54.tinypic.com/ff8zmx.jpg
Heeft iemand trouwens foto's van Matcho van de Bosrand? Ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet!
Siersma schreef:Siersma schreef:Ik ben sinds een maand trotse eigenaar van een dochter van Maestro. Haar naam is Marissa van de Feart. Moeder is Maria van de Feart. Moedersvader is Marschal van de Klingelbeecke.
Is nu natuurlijk al weer 1.5 jaar en geniet nog steeds van haar. Hierbij eindelijk een paar fotos. Ze lijkt ontzettend op haar paps.
Let niet op de schuur plekken van de deken. Was vorig jaar, dit jaar staat ze zonder!
HorsesWoman schreef:Laurahh schreef:Ja ze is voor een Haflinger doende heel donker, ook donkere manen![]()
Van wie heeft ze dat dan als ik vragen mag?Van matcho of maestro?
In de link een foto van haar in zomervacht.. nu in de winter is ze nog veel donkerder..
http://i54.tinypic.com/ff8zmx.jpg
Heeft iemand trouwens foto's van Matcho van de Bosrand? Ben zo benieuwd hoe hij eruit ziet!
Ik heb geen idee van wie het af komt, mijn haflinger is in de winter zo donker als op je foto.
Heeft er iemand rij foto's ?