Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
mbkaatje schreef:Hoe staat het met de zenuwen Kajanus? Het is nu toch bijna zover.
Alvast van mijn kant heel veel succes en sterkte. Je hebt twee mooie hengsten die imo zeker een kans lijken te hebben. Ik zal ze in de gaten houden!
haan schreef:Kajanus loopt nu vast al zo door het huis :![]()
![]()
![]()
He Kajanus heel veel succes en we sms'en wel want ik stress met je mee
maar ik heb nog een paar dagen.. en ik hou je inderdaad wel op de hoogte
mbkaatje schreef:Ja, dan houdt het wat jou betreft natuurlijk op. Even goed bedankt hoor en natuurlijk veel plezier vrijdag.
haan schreef:Verminderde weerstand door de spanning ?? Vitamine C, Davitamon en een borrel helpen vast
maar ik zit al aan de vitamine C, de borrel laten we maar achterwege, daar word ik te gezellig van
Kajanus schreef:haan schreef:Verminderde weerstand door de spanning ?? Vitamine C, Davitamon en een borrel helpen vast
Spanning welke spanningmaar ik zit al aan de vitamine C, de borrel laten we maar achterwege, daar word ik te gezellig van
mbkaatje schreef:Ja, dan houdt het wat jou betreft natuurlijk op. Even goed bedankt hoor en natuurlijk veel plezier vrijdag.
mbkaatje schreef:Gaat er nog iemand donderdag, met een fototoestel? Ik ben wel nieuwsgierig naar nr. 264 Mermus x Hinault x Nurzeus x Amor. De Nurzeus heeft mijn vader gefokt en is een halfzus van mijn paard.
MissHIS schreef:Jaa spannende tijden voor Kajanus!
en die ik in reallife waarschijnlijk niet herken
Kajanus schreef:MissHIS schreef:Jaa spannende tijden voor Kajanus!
En heel Bokt die met me meeleeft,en die ik in reallife waarschijnlijk niet herken