Gratis Shetlander op Marktplaats

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Tiffany

Re: Gratis Shetlander op Marktplaats

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:26

toverpaardje schreef:
Tiffany schreef:
Ik heb nieuws..
Die man verkoopt helemaal geen shetlander!

Licht je jezelf ook even toe..... heb je ze aan de tel. gehad? Is het een vieze man die zit te wachten op allemaal meisjes die een gratis shetje willen?

Tiffany schreef:
Hij schijnt door iemand lastig te worden gevallen die zijn telefoon nummer er telkens opzet dus ook bij advertenties van kittens puppy's etc..
Grapje dus.. Verdrietig

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:26

Tiffany schreef:
Hij schijnt door iemand lastig te worden gevallen die zijn telefoon nummer er telkens opzet dus ook bij advertenties van kittens puppy's etc..
Grapje dus.. Verdrietig

O, nou ja zeg..... wat heb je toch een idiote mensen..

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:27

Ja ik ben benieuwd hoe je dat weet.

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:28

Sorry, ik vind dit niet kunnen hoor! Tiffany ik kan me voorstellen dat je het ook niet leuk vindt! Heb je vet veel moeite gedaan om haar op te halen, staat ze niet eens te koop!

toverpaardje

ik neem aan dat ze gebeld heeft....zie hierboven?

Tiffany

Ronnie25 schreef:
Ja ik ben benieuwd hoe je dat weet.

Ik heb net die meneer aan de lijn gehad...

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:29

nienke_92 schreef:
Sorry, ik vind dit niet kunnen hoor! Tiffany ik kan me voorstellen dat je het ook niet leuk vindt! Heb je vet veel moeite gedaan om haar op te halen, staat ze niet eens te koop!

Ja idd maar nog meer bokkers die "Haar" een goed tehuis wouden bieden..

Ronnie25

oow vandaar, o wat k*t zeg. Wie doet nou weer zoiets? Verward

kekaro

die man zal wel gek gebeld worden voor kittens en puppy's enzo dan Knipoog
dan had ik allang een ander telefoonnummer gehad !

jammer voor diegene die het beestje een goed huisje wilden geven.

toverpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:30

nienke_92 schreef:

watvoor moeite heb je allemaal gedaan dan, heb je die mensen zelf wel gesproken? eerder ga je toch ook niks regelen?
en nog vele andere shetjes voor kleine prijsjes...

kiss_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:31

hee dats jammer..

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:32

toverpaardje schreef:
nienke_92 schreef:

watvoor moeite heb je allemaal gedaan dan, heb je die mensen zelf wel gesproken? eerder ga je toch ook niks regelen?
en nog vele andere shetjes voor kleine prijsjes...

Ik heb niks anders kunnen doen dan bellen Knipoog
En ook al was het wel waar en had ik gaan kijken was het ook niet eens 100% zeker dat ik haar zou nemen. Eerst maar zien hoe zo'n beestje er in werkelijk uitziet.

nienke_92

Ik niet: Tiffany. Ze heeft haar vriend overgehaald, voor een trailer gezorgd en de hele tijd geprobeerd die mensen te bellen. Nou dat vind ik al aardig wat! Helemaal als je er achter komt dat ze helemaal niet te koop staat! Kijk als ze al verkocht was, vind ik een ander verhaal!

Tiffany

Maar voor de mensen die het niet geloven kun je zelf ook bellen natuurlijk Knipoog

wendy_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:33

ik snap die man dan niet,, ik had allang een ander tel. nummer gehad hoor Knipoog
maar wie ben ik Tong uitsteken

Tiffany

nienke_92 schreef:
Ik niet: Tiffany. Ze heeft haar vriend overgehaald, voor een trailer gezorgd en de hele tijd geprobeerd die mensen te bellen. Nou dat vind ik al aardig wat! Helemaal als je er achter komt dat ze helemaal niet te koop staat! Kijk als ze al verkocht was, vind ik een ander verhaal!

Idd en het is voor mijn al een hele moeite (believe me) om me vriend over te halen Haha! Tong uitsteken

nienke_92

Ik geloof je wel hoor Tiffany. Maar ik vertrouwde het al niet, dus ik had het wel een beetje verwacht!

love_fire

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:34

jeetje wat bestaan er toch rare mensen op de wereld Verdrietig

maar dat verhaal erbij vond ik aardig sirieus? ..

sommige mensen ! Gestoord

Orola

Jammer dat het maar een grapje was. En ik heb weleens een Haf gratis gezien op Marktplaats.nl, maar die was al over de 30 en er kon niet meer op gereden worden.

toverpaardje

nienke_92 schreef:

Je moet ook pas een trailer gaan regelen als je de mensen aan de lijn gehad, voor hetzelfde geld was ze gewoon al weg geweest, als het echt was geweest.toch?

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:35

nienke_92 schreef:
Ik geloof je wel hoor Tiffany. Maar ik vertrouwde het al niet, dus ik had het wel een beetje verwacht!

Idd daarom maar de telefoon gepakt en even gebeld..
Als het dan waar is kun je altijd even gaan kijken.

Tiffany

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:35

toverpaardje schreef:
nienke_92 schreef:

Je moet ook pas een trailer gaan regelen als je de mensen aan de lijn gehad, voor hetzelfde geld was ze gewoon al weg geweest, als het echt was geweest.toch?

Waar kun jij uit opmaken dat ik al een trailer heb geregeld?
Dat hoef ik niet eens te regelen want die staat hier zo voor de deur Knipoog

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:36

ff tussen door... waarom zou je niet gratis een paard aan kunnen bieden..
Ik heb mijn merrie ook gratis aangeboden een 12 jarige trakehner merrie..
Deze merrie had lichte atrose. ik had hem eerst te koop staan voor weinig maar er reageerde alleen maar handelaren op die er niet het beste mee voort hadden...
Handelaren zagen er flink handel in omdat trakehners met papieren zoals mijn merrie erg veel geld kosten..
daarna heb ik haar gratis aangeboden op bokt. En had ik zo een goed huisie.. had zelfs keus waar ik haar heen deed.. Ze is naar lieve mensen gegaan met een boerderij die meerdere paarden hebben.. En ik denk dat ik nog eens extra mazzel had want ik heb van die mensen een gezonde 3 jarige kwpn merrie van hun gehad Tong uitsteken
Dus gratis aan bieden is zo gek niet vind ik.. zo kan je zelf bepalen waar hij/zij naar toe gaat en heb je volledig de touwtjes in handen en zou je haar nog op contract weg kunne doen ect

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:38

nienke_92 schreef:

In het begin van het topic was al gesuggereerd dat het een nep-advertentie
zou kunnen zijn. Als je dan toch de boel in gang zet om een pony op te gaan halen
(die trouwens - als de advertentie echt was geweest - ook al door een ander opgehaald
zou kunnen zijn) ja, dan heb je de teleurstelling helemaal aan jezelf te danken.
Vind ik. Knipoog

nienke_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 10:38

Lindy1982 schreef:
ff tussen door... waarom zou je niet gratis een paard aan kunnen bieden..
Ik heb mijn merrie ook gratis aangeboden een 12 jarige trakehner merrie..
Deze merrie had lichte atrose. ik had hem eerst te koop staan voor weinig maar er reageerde alleen maar handelaren op die er niet het beste mee voort hadden...
Handelaren zagen er flink handel in omdat trakehners met papieren zoals mijn merrie erg veel geld kosten..
daarna heb ik haar gratis aangeboden op bokt. En had ik zo een goed huisie.. had zelfs keus waar ik haar heen deed.. Ze is naar lieve mensen gegaan met een boerderij die meerdere paarden hebben.. En ik denk dat ik nog eens extra mazzel had want ik heb van die mensen een gezonde 3 jarige kwpn merrie van hun gehad Tong uitsteken
Dus gratis aan bieden is zo gek niet vind ik.. zo kan je zelf bepalen waar hij/zij naar toe gaat en heb je volledig de touwtjes in handen en zou je haar nog op contract weg kunne doen ect

Is dat lang geleden? Anders heb ik jouw paardje wel zien staan! Ik vind het op zich ook niet zo'n probleem om paarden gratis aan te bieden!?