Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mariska_28 schreef:Ik hoorde dat degene die ze uitgezocht hebben, Banash, een zoon is van Cartouche. Dat is mijn favoriete fokmerrie van de Irish Tinker Stable. Moet zeggen dat hij kwa uitstraling enzo ook veel van haar weg heeft, leuk!!
). 
voor de eigenaresse! Juultj schreef:Ierepier schreef:Het begint om zulke onregelmatige tijden dat ik ze gewoon vergeet. Shid, vergeten te kijken.. zoals vandaag dus.
Vorige keer had ik wel gezien. Mooie KWPN-ers.
Als je naar www.horsecompany.nl gaat en bij Uitzending gemist klikt kan je de hele aflevering nog bekijken als je dat wilt!
rozahorse schreef:Als ik de afleveringen wil bekijken blijft het filmpje steeds hangen wie weet hoe dit komt

TeeGee schreef:Ik kan de afleveringen ook niet kijken. Heb wel geluid maar het beeld is heel raar. Net of dat een soort opname is met apparatuur waarmee je warmte kan zien.
Wie heeft die ook en heeft een oplossing?

]
. Een tinker kan te vertrouwen zijn als je het zo bedoelt, niet elke tinker is zo cool in het koppie als er gezegd wordt
.
heb er ook één staan die niet aan dat beeld voldoet 
cavia schreef:klopt alleen niet zo veel van tijdens het programma, degene die als eerst van de trailer af kwam was niet dunla maar banash en de tweede was wel dunla. Tijdens het stappen aan de hand ging het wel weer in de goede volgorde.
In het programma zeggen ze dat het paard al zijn hele leven van dezelfde eigenaar is ( is mijn mentor), hoe zit het dan met Toushie die zegt dat ie bij haar vandaan komt??
Karen