Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kajanus schreef:JW18 schreef:@kajanus, das niet veel. Wat zit er achter die andere Sandreo?
Bedankt alvast en veel succes!
http://www.paardenfokken.nl/pedigree.php?horseid=99029
En bedankt voor je succes wensen, wordt weer spannend, ik vind het een erg mooi paard met zijn min en pluspunten, dus zowieso wordt het wel een leuk sportpaard met een superkarakter in de omgang.
karinna schreef:Was nieuwsgierig of er ook een Briar x Julio Mariner xx x Ramiro Z (vos) wordt aangeboden?
Kan iemand dat voor me nakijken?
haha donderdag de 7e maandag de 11e en donderdag de 14e drukke dagen voor ons! RodaniaJaman schreef:Ik ga al weer meer dagen!!haha donderdag de 7e maandag de 11e en donderdag de 14e drukke dagen voor ons!
mbkaatje schreef:Het zal misschien wel vervelend zijn hoor, maar ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig hoeveel Tolando's er komen. Zou iemand dat voor mij na willen kijken?
Alvast bedankt.
Eigenlijk zou de catalogus op internet moeten staan. Dat doen ze bij de merriekeuringen i.i.g. wel.
mbkaatje schreef:Het zal misschien wel vervelend zijn hoor, maar ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig hoeveel Tolando's er komen. Zou iemand dat voor mij na willen kijken?
Alvast bedankt.
? Adriana schreef:En hoeveel Cassini II plus pedigree?
haan schreef:mbkaatje schreef:Het zal misschien wel vervelend zijn hoor, maar ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig hoeveel Tolando's er komen. Zou iemand dat voor mij na willen kijken?
Alvast bedankt.
Eigenlijk zou de catalogus op internet moeten staan. Dat doen ze bij de merriekeuringen i.i.g. wel.
Dan stuur je toch een mailtje naar het KWPN, en ook gelijk dat ze de cataloguskosten terug mogen storten aan degenen die het boekje gewoon bestellen omdat ze graag willen weten welke hengsten meedoen met de hengstenkeuring.
Kajanus schreef:mbkaatje schreef:Het zal misschien wel vervelend zijn hoor, maar ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig hoeveel Tolando's er komen. Zou iemand dat voor mij na willen kijken?
Alvast bedankt.
4 Tolando's en ik zal je mijn rekeningnummer even pbenCitaat:
Luca schreef:Hoi hoi,
Zou iemand voor mij kunnen kijken of bij de Kojak's een Kojak x Gentlemen x Rappel hengst staat,
Dank je wel alvast,
En PB het banknummer maar, hahaha![]()
groetjes, Corrie
maar nee die staat er niet bij en er komen 2 Kojaks een kojak x Kigali en een Kojak x Namelus
Sammie schreef:Erm... Doet Zalzatime (painted black x goodtimes) ook mee
Maar die doet meeeeeeeeeeeeeeeee en hij moet op donderdag 7 december in groep 2 en die begint om 8.40 zijn nummer is 528 dit is trouwens wel een dure opzoekactie
Roelove schreef:En de Nourejev?
Is dat die enne die het veulenkamioenschap had gewonnen drie jaar geleden?