Perfomance plus sale met o.a. Wiona-Utopia, Wonderlady Texel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Applebee

Re: Perfomance plus sale met o.a. Wiona-Utopia, Wonderlady T

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 18:32

Ik snap gewoon niet hoe iemand zoveel geld voor een dressuurpaard neer kan/wil leggen. Als het dan nog een renpaard was, ala. Maar met een dressuurpaard maak je dat toch nooit meer terug? Mij maak je niet wijs dat je geen goed sportpaard kunt kopen voor heeeel wat minder centjes. Tenslotte is de juiste training/ruiter ook erg belangrijk in toekomstig succes. Ben benieuwd hoeveel van deze paarden er nou uiteindelijk echt gaan knallen in de hoge sport.

En om helemaal eerlijk te zijn denk ik ook niet dat er daadwerkelijk zoveel voor al die paarden is betaald. Er zullen gerust een paar echte veiling toppers tussen hebben gezeten, maar ik heb ook dikwijls verhalen gehoord van paarden die al lang en breed voor de veiling waren verkocht en die "zogenaamd" toch nog even op de veiling kwamen om vervolgens voor een veel hoger (nep) bedrag te worden verkocht.

weule

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 19:16

Ja, klopt en dat gebeurd op iedere veiling...., hoort er blijkbaar bij... maar van een aantal toppers weet ik zeker dat ze echt voor het enorme geld verkocht zijn... sommige zijn 'soort van teruggekocht'....

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 20:30

Kennissen van ons hebben er ook 1 gekocht, en bedrag was gisteren gewoon netjes van de rekening afgeschreven. Voor het veilingbedrag uiteraard, (dat niet al te laag was ) Knipoog

sjorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-06 23:16

sjorsie schreef:
wat vonden jullie van nr 15 Zion?

iemand?

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:52

Leuk paard die Zion. Viel mij zeker positief op. Dat al toen ik m voor aanvang van de veiling in het boekje zag. Fijn paardje