hetzusjevan schreef:Ha, ha, leuk topic.
Ik heb Florencio nog niet mogen aanschouwen en ben dus erg benieuwd naar hem wanneer hij in de ring gaat verschijnen.
Ik vind dat met name Appie (HP) een paard prima weet te presenteren maar op mijn paard mag niet zitten.
Ik heb haar over 10 jaar ook nog graag heel.
En over Edward al helemaal niet te spreken. Sorry, hoor. Maar dat hij nog fans heeft....Als je alleen al naar de Pavo-cup finale kijkt dan vraag je je toch werkelijk af men mee bezig is.
De benen moeten steeds hoger de lucht in. Men wil alleen geld en roem hebben ten koste van de paarden.
Er zijn al genoeg dekhengsten de vernieling ingereden.
Maar daar zit de hengstenhouder niet mee. De hengst heeft naam gemaakt en de dekkingen komen binnen. Kassa dus. Ik denk daarbij ook aan Rubiquel.
Rubels wordt echt gekoesterd door Renate. Elke hengst moet zo'n eigenaar hebben.
Ik denk dat Appie wel de tijd heeft genomen voor Rubels.
Appie is veel gevraagd ruiter en zal nu veel meer op druk moeten presteren. Helaas gaat dan wel eens ten koste van paarden. Ik vind dat de eigenaren van de paarden hier net zo fout zijn.
En over Edward ben ik snel uitgesproken.
Wat een groffe ruiter is dat.
jaloers..
wat zou ik graag die mensen die zeggen dag edje en hp niet goed zijn ZELF willen zien rijden..of ze zelf zo goed zijn..dat wil ik wel eens zien..
.
stond. Toen zag het er allemaal heel gejaagd, zenuwachtig... uit weinig harmonie.