dessie schreef:Wessel
ik ooookkk Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dessie schreef:Wessel
ik ooookkk
Gitta1977 schreef:Niet een, al kreeg ik geld toe...
Gitta1977 schreef:Het wordt toch gevraagd?
. Maar van wie is Wessel. Ben nu wel erg benieuwd als iedereen graag wessel wil hebben.
Ania schreef:Gitta1977 schreef:Het wordt toch gevraagd?
ah, zie het zo, wij willen die van jou ook voor geen geld hebben
Gitta1977 schreef:Niet een, al kreeg ik geld toe...
Amable schreef:Het is meteen goed om te weten hoe de fotograaf van equivision tegenover onze paarden staat. Iemand die zich op zo'n manier uitlaat is in mijn ogen duidelijk niet proffesioneel...
klomp schreef:Gitta1977 schreef:Niet een, al kreeg ik geld toe...
en jij bent fotograaf? duidelijk een zeer professionele, ahum!![]()
prima dat je niet van friezen houdt, ieder zijn smaak, maar laat anderen dan in hun waarde aub![]()
ik vind jouw paard ook niet veel bijzonders...gewoon bruin...maar ik kraak het dier niet direct af, elk paard is voor de eigenaar bijzonder, bepaalde kenmerken waar je voor gevallen bent.
zo zijn wij voor friezen gevallen en jij voor jouw paard, gelukkig maar dat we kunnen kiezen uit zoveel rassen en kleuren...voor ieder wat wils.
bovendien kun je dan beter je reactie laten als je toch al geen interesse hebt voor dit ras...met andere woorden;
WAT ZOEK JE HIER DAN EIGENLIJK??
anders post je dat soort onzin berichten niet
Eva_ schreef:Matsje, van Aman_
klomp schreef:@annemariet; wat een vrolijk hoofdje heeft de jouwe!!
casperrr schreef:ik zou het echt niet weten welke ik moest kiezen, maar die van klomp vind ik ook wel heel erg stoer!
daarom vond ik die van jouw ook zo stoer, die bouw