Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

MyFee schreef:Neej, je onderbouwt je antwoord gewoon niet goed..het zijn dus totaaaal geen poppetjes! Maarjah..laten we ons maar weer op de vraag richten..

MyFee schreef:Dat is sowieso geen poppetje! Hijs rank, slank en elegant..niet op elkaar gedrukt, mooi langelijnde hals..lekker kontje..spierdunne benen!
Ricckkk schreef:MyFee schreef:Dat is sowieso geen poppetje! Hijs rank, slank en elegant..niet op elkaar gedrukt, mooi langelijnde hals..lekker kontje..spierdunne benen!
Zou je daar blij mee moeten zijn
youngster schreef:Aan de TS op mijn website een Special D veulen uit een amsterdam merrie, zelf vind ik deze positief verbeterd op de merrie. Meer lengte en meer front, daarbij wordt ze ook zo te zien groter dan haar moeder.
Tequiro schreef:We blijven verzinnen voor je...
Ik heb er veel aan.MyFee schreef:Wat was er met de voeten dan?
Aimee schreef:http://www.hengstenstation.com/hssystem ... 900023.jpg
Vinden jullie dit geen poppetje?![]()
Kijk, er zullen best lang gelijnde paarden van Sandro hit rondlopen. Maar als je een korte popperige merrie hebt, dan gaat Sandro hit daar echt de lengte niet van verbeteren.
*wat wil je dan Rickkkk, van die lompe poten? okeej, wat jij wil..* 
okeej..k zei, wat jij wil!

MyFee schreef:okeej..k zei, wat jij wil!
vind ik ook hoor..ben k het ook meej eens..
Tequiro schreef:Contango, maar daar zitten wel dekvoorwaardes aan vast en is beperkt beschikbaar.