Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
naomi1 schreef:Dit zijn super pony's van een super fokker, ik kan iedereen aanraden, als je echt een goede shetlander zoekt die het goed doet in de sport en de fokkerij om contact optenemen met stal van Ashberg uit Ijzendoorn.
ook fokkerij
naomi1 schreef:De vader van mijn pony is dezelfde als van jou pony Regina, Bram van de Gathe, naomi komt zelfs van dezelfde fokker de familie van Asch uit Ijzendoorn, we zijn elkaar wel eens tegengekomen op de keuring in Kapelle Avezaath. Mijn andere merrie komt van Kotonofico van stal Brammelo, ook bij van Asch gekocht.
Dit zijn super pony's van een super fokker, ik kan iedereen aanraden, als je echt een goede shetlander zoekt die het goed doet in de sport en de fokkerij om contact optenemen met stal van Ashberg uit Ijzendoorn.
MeMar schreef:naomi1 schreef:Dit zijn super pony's van een super fokker, ik kan iedereen aanraden, als je echt een goede shetlander zoekt die het goed doet in de sport en de fokkerij om contact optenemen met stal van Ashberg uit Ijzendoorn.
jep vind ik ook, Napoleon van de Kortenhof staat daar ook, we hebben er een heel mooi merrieveulen van!
Bonte kampioen Noord Limburg in mijn profiel staat een foto van haar..
(lange naam he ?!?)
Puchje schreef:Mijn shetje's vader is Stijn van de Achterdijk.
De vader van de moeder is Kovin van Malang