Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Marijkeeee schreef:sarino schreef:
ik hoop / denk dat whitesnake van de springers wel goedgekeurd wordt.
Bij de dressuurpaarden kan het alle kanten opgaan, het is maar net wat de jury vind.
welke afstamming ik weet de namen nog niet bij de afstamming
en hoe zit het dan met de Lord Sinclair past die niet in het lijstje voor de goedgekeurden?
)
stephanie123 schreef:marcolemar hoeso kunnen er ook niet wat kleinere hengsten worden goedgekeurd er zijn heust ook genoeg grote merrie's waar mensen wat kleinere hengsten op willen hebben.....
Menk schreef:De lord Sinclair heeft een hele slechte stap... dat is jammer maar die stap is gewoon te slecht voor een goedgekeurde hengst..
Dit is mijn mening ook maar hea haha misschien is het vrijdag wel totaal anders
Menk schreef:De lord Sinclair heeft een hele slechte stap... dat is jammer maar die stap is gewoon te slecht voor een goedgekeurde hengst..
Dit is mijn mening ook maar hea haha misschien is het vrijdag wel totaal anders
MissHIS schreef:Samsam: mooie foto's!
Kajanus: oh dan heb ik jou vast ook wel gezien, er waren maar zo weinig mensen maandag!
je hebt wel prachtig haar
volgende keer maar even een gesprekje doen
Kajanus schreef:Ik zat op een gegeven moment achter jeje hebt wel prachtig haar
volgende keer maar even een gesprekje doen
.marcolemar schreef:Hoe zit het eigenlijk met de karakters van deze hengsten? Zo lijkt mij bv. de rhodium alleen op basis van z'n afstamming niet zo fijn te rijden... Idem voor de zwarte Jazz... Kunnen de mensen die ze daar hebben aanschouwt daar wat meer over vertellen?
En heeft iemand een verslagje van de hengsten? Ben wel benieuwd