MissHIS schreef:Allemaal leuk en aardig, maar besef je wel wat de (financiele) gevolgen zijn wanneer al die niet-fokkende leden hun KWPN lidmaatschap opzeggen? Dan wordt alles alleen nog maar duurder voor de KWPN fokkers en dat zal velen (nog meer) ontmoedigen. Nee, ik ben blij dat er zoveel niet-fokkende leden lid zijn bij het KWPN (en dus IDS) en dat moeten we ook zo zien te houden! Echter niet door de echte fokkerijverhalen uit de IDS te houden.
Sinds 1980 ben ik een niet fokkend lid en ook ik zit niet te wachten op die sportverslagen of verhalen over mensen.
Daarvoor heb ik de Hoefslag, waar tegenwoordig meer artikelen over de fokkerij in lijken te staan dan in IDS.
Eerder had ik IDS dezelfde dag al uit en keek ik echt uit naar de komst van het blad. Ook ik mis de verhalen van fokkers en hun beweegredenen. IDS gaat teveel over mensen en te weinig over paarden vind ik.
Het is dat ik al zolang lid ben dat ik nog niet de moed heb gevonden om mijn lidmaatschap op te zeggen. Ergens nog hoop ik dat het beter wordt, maar het moet niet te lang duren anders zeg ik het toch echt op.