libke schreef:je kan evengoed Calvaro V in drukletters zetten die stond lang op nummer één van de wereld
Libke, het gaat hier niet om welles nietes. Ik heb Calvaro niet in drukletters gezet omdat hij niet de volle broer is van Grey Lady (de moeder van Zauberlady), dat is het verschil en dat leek mij belangrijk voor de TS om te weten.
Maar goed.
Wil ze een leuk paard voor de lol moet ze er misschien maar Riccione op zetten, dan gaat ze tenminste terug op de moederlijn en veranker je die. Verder geeft hij beste paarden.
Weet je, Hannover had vroeger zeer goede springpaarden, inmiddels is Holstein aan kop in het springen (en naar mijn mening geeft Holstein ook de beste en de meeste springpaarden). Hannover tracht nu weer om hun springlijnen op te bouwen en daar ook weer prestatie aan te geven; zie de hengst Stakkato.
Ik vind altijd dat je vanuit een moederlijn moet werken, jij schijnt daar anders over te denken.
Verschillen van meningen mogen maar respecteer ook die van een ander en tracht niet die altijd onderuit te schoppen als die door feiten weerlegd worden.
Enfin, vanaf nu hou ik me er echt buiten.
De TS, wil een fijn gebruikspaard voor zichzelf, met haar eigen prioriteiten.
Goed, daar ben ik het volledig mee eens, maar je eigen prioriteiten zijn niet altijd het belangrijkste, mocht je ooit een paard moeten verkopen moet het ook goed verkoopbaar zijn (gewone paarden hebben we al meer dan genoeg).