Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Naar Ees ga ik ook zowiezo een keer om Thunder en Baxter in het echt te bewonderen.. Tis alleen dat ik steeds zo kort vakantie heb en dat het steeds zo lang duurt voor de volgende 
Monique_2 schreef:Drumshamboo vind ik persoonlijk geen gedrongen gebouwd paard, vind dat hij voor een Cob in verhouding tot een Dublin/Bloc een vrij lange rug heeft.
En ik zit op dit moment nog in Limboland ook
Heb gister foto's gemaakt, aan jullie de vraag of jullie vinden of ze echt toont. Vanavond ben ik weer thuis, dan zal ik ze er even opzetten. 
Ze gaat piesen en gillen in de buurt van de andere merries als ze "neuzen" zeg maar. Daarna loopt ze weer richting de hengsten met haar staart omhoog
Ze lijkt me goed hengstig, dus ene keer scannen kan zeker geen kwaad en dan weet je meteen of er ook een eicel in wording zit

De kleur is net als blond pils
Teuntje111 schreef:Dit doet ze anders echt nooitDe kleur is net als blond pils
hihihihih

K.I.
neem van mij aan
Nog even in spanning afwachten wat de uitslag is donderdag, dan kan ik bellen..
Veulen komt heerlijk bij leeftijdsgenootjes te staan in de eerste 3 1/2 jaar van zijn leven, 24 uurs weidegang, dagelijks aandacht en zorg, gedegen opvoeding, zowel van de kudde als van mij
Als het een merrie wordt, gaat ze bij mijn merrie en haar kudde, als het een hengst is, gaat hij op de hengstenwei als het goed gaat met de andere hengsten.
Teuntje111 schreef:Nou, helaas pindakaas, een veulen van Bonita is definitief van de baan. Ze had een zeer laag progesterongehalte in het bloed, wat wil zeggen dat ze geen functionele cyclus heeft. De dierenarts zei dat ze volgende week nog wel een keer kan prikken aangezien de progesteron ook laag is vlak vóór de eisprong, maar heb gezegd daarvan af te zien, omdat er geen ei zat. ik weet helaas genoeg
Mariska_28 schreef:Tjee stinkmodder joh! Je weet nu wel waar je aan toe bent, maar dit was natuurlijk niet het antwoord waar je op zat te wachtten...
Teuntje111 schreef:Mariska_28 schreef:Tjee stinkmodder joh! Je weet nu wel waar je aan toe bent, maar dit was natuurlijk niet het antwoord waar je op zat te wachtten...
Ja, sh*t happens, ik had gister al zo'n voorgevoel.. Ik ga nu op zoek naar een veulen van Ryon O'mally of Thunder die volgend jaar geboren gaat worden..