Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Merilyn schreef:Misschien is de hengst Goethe iets? zie mijn profiel. Grosso Z X Maat I
Beber schreef:Leuk stelletje jaarlingen...
Is idd geen verkeerd paardje, maar ben wel benieuwd wat de moederlijn is.

Tequiro schreef:Havel zou ik niet doen.
Jazz zou kunnen veredeld mooi, maar moet je wel een merrie hebben met een fijn karakter.
Willawander is erg overbouwd draaft erg pony achtig wel een oke uitgestrekte draf.
Royal Dance geeft wel mooie nakomelingen zou best een mogelijkheid kunnen zijn. Zijn best chique.
Ik denk dat je niet moet blind staren of er wel genoeg bloed in zit, maar meer naar het type wat een hengst fokt.
Kan een vertekend beeld zijn op de foto, maar jouw merrie is vrij smal...denk dat je daar eerder naar moet kijken hele bouw etc van je merrie dan of het bloed percentage wel hoog genoeg is...
Beber schreef:Tequiro schreef:Havel zou ik niet doen.
Jazz zou kunnen veredeld mooi, maar moet je wel een merrie hebben met een fijn karakter.
Willawander is erg overbouwd draaft erg pony achtig wel een oke uitgestrekte draf.
Royal Dance geeft wel mooie nakomelingen zou best een mogelijkheid kunnen zijn. Zijn best chique.
Ik denk dat je niet moet blind staren of er wel genoeg bloed in zit, maar meer naar het type wat een hengst fokt.
Kan een vertekend beeld zijn op de foto, maar jouw merrie is vrij smal...denk dat je daar eerder naar moet kijken hele bouw etc van je merrie dan of het bloed percentage wel hoog genoeg is...
Eerst kijk ik naar de hengst, bevalt hij mij en voldoet hij qua exterieur aan mijn eisen en dan pas kijk ik naar papier en nafok...
De merrie is niet breed in bovenlijf, maar wel in de benen, daarin is zij een echte tuiger , en het hoofd , dat is 1 van de "knelpunten", ja het oog wil ook wat.![]()
http://www.esbistables.nl/images/23feb0 ... .jpg[/img]