Dit is een foto van mijn solitair.
Hier was hij 4 maand oud!
Ik zal snel eens nieuwe foto's op zoeken.
Hij is nu ongeveer 1 jaar en 3 maand!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
leuke foto

karinna schreef:Heb net even de solitair afstammelingen "op papier" zitten bekijken bij paardenfokken.nl
Wat me opviel is dat er veer combinaties zijn gemaakt met Zeoliet.
Zou dat toeval zijn of sluit het bloed van Solitair goed aan bij Ramiro?
Mooie nakomelingen hebben jullie.
Zou het een gek idee zijn om hem te combineren met een dressuur merrie van Ferro (ze is zoals zoveel ferro nakomelingen wat kortbenig)?
Citaat:Bij mij zit ook een ramrio er in, maar weet niet zeker of het Ramiro,Ramiro Z of G Ramiro Zis.

.karinna schreef:Pardon?
Is dat echt zo?
Heb hier nog niets over gehoord.
Ik ben 1.75, hij is de 1.60 momenteel al gepasseerd
Hoe groot hij precies is weet ik niet, want ik ben helaas niet in het bezit van een meetstok en improviceren is in de weide erg lastig
Ik ben zelf ook super blij met zn ontwikkeling, het is een ongelofelijk lief en lekker ding
Kan echt sjouwen als de beste en heeft ook nog een super kleurtje
Wat wil een mens nog meer
Odess schreef:Kan trouwens echt niet over Solitair vinden, dat dier is echt al een tijd van de aardbodem verdwenen! Preseert ie nou zo slecht?
zelito schreef:
Ook ben ik benieuwd of iemand weet hoe het met Solitair is,of hij nog at heeft gemaakt in de sport.
MissJ schreef:heb niet het hele topic gelezen, dus sorry als ik in herhaling val.
Maar wat is er nu waar van het gerucht dat Solitair naar Amerika verkocht is, als ruin?

.Desiree schreef:zelito schreef:
Ook ben ik benieuwd of iemand weet hoe het met Solitair is,of hij nog at heeft gemaakt in de sport.
Helaas is hij nog niet veel uitgebracht en dat is zonde. WAnt hij heeft van het jaar wel de hengstencompetitie gewonnen, Z niveau. HEeft nog in de paardenkrant gestaan.MissJ schreef:heb niet het hele topic gelezen, dus sorry als ik in herhaling val.
Maar wat is er nu waar van het gerucht dat Solitair naar Amerika verkocht is, als ruin?
Nee, hij staat hier nog bij Daan Horn op stal en is nog gewoon hengst.
Odess, wat heb jij een prachtig paard! Ik denk dat mijn Balan er zo uit gaat zien, zoals die van jou.
Dat chique, de croupe... kijk maar:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=LA8TPEWB
Jazeker wel! Ff spitten: