Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
). Indoctro - ook al zo'n 'echte' KWPN-er.... Van het hele rijtje uit de titel van dit topic is zowaar alleen Houston een beetje Nederlands, en laat dat net de ene hengst zijn waarvan men de predikaatverhoging zo lang mogelijk heeft proberen te ontlopen.
Dees schreef:Okee, wat hierboven staat is 100% mijn eigen mening en er zijn anderen die dat totaal niet met mij eens zijn. Er zijn zelfs nog steeds mensen die denken dat als hun paard geen KWPN-papier erbij heeft, het minder waard zou zijn. Welnu, die mensen raad ik aan mijn mening heel snel te vergeten en lekker gelukkig te blijven met hun eigen cluppie.
Senja_x schreef:en in andere stomboeken wel dat kopt niet.
.Fokker79 schreef:Kan iemand dat stukje van Koudijs inscannen???
Ben nogal benieuwd!
Senja_x schreef:bedankt vor het stukje van P. Koudijs dat was wel nodig hij leverd hiermee goed kritiek je krijgt dus een vertekend beeld van de werkelijkeheid Eigenlijk niet goed maar het kan tochok anders vraag dan aan te hengsten houder wat die wet vn de paarden in het buitenland dat is een kleine moeite ierdeen kent elkaar. het betekend dus wel dat goede paarden in het butenland ineesn niet mer meetellen dat zou heel raar zijn w zijn een handels land en de wereld is groter dan Nederland. Als wij een goed product afleveren inhet buitenland dan is dat toch reclame. Misschien loopt er in Amerika wel de hengst rond die ik wil hebben. je weet het niet vliegtuigen zijn er genoeg om sperma over te vliegen. Lang leve de techniek, snelheid en innovatie.