Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dobbel schreef:nou nou moet dat nou hier in dit topic beetje jammer start een eigen topic om er over door te gaan,
, maar ik zou de 1100 er wel voor over hebben, als hij dan in mijn bezit zou zijn zou ik hem wel gelijk voor de keuring opgeven
ik ben het volledig met je eens Tinkermuts 
Tinkermuts schreef:maar, de vraagprijs die nu voor Kaylen word gevraagd vind ik een mooie prijs, was ik op zoek naar een mooi veulen zou ik me zeker in Kaylen verdiepen en uiteraard nog wat van de prijs proberen af te pingelen, maar ik zou de 1100 er wel voor over hebben, als hij dan in mijn bezit zou zijn zou ik hem wel gelijk voor de keuring opgeven
Indezz schreef:
Ben het ook helemaal met je eens.... alleen ik zou wachten met keuren tot hij 3-4 jaar is.... Momenteel toont deze leeftijd niet echt mooi..... Maar wat er als veulen in zat komt er meestal weer uit als ze volwassen zijn, of nog mooier
nu wordtie echt naarlingachtig
Cheveyo schreef:minimaal 1.50 is moeilijk zwart op wit te geven natuurlijk.
irish_lady schreef:Cheveyo schreef:minimaal 1.50 is moeilijk zwart op wit te geven natuurlijk.
waarom?

Cheveyo schreef:sorry OER KAPOET!
Dus veulen mag wel onder de 1.50?