Altijd moeilijk te zeggen, makkelijker is wie je absoluut niet als favo hebt. Maar denk dat fjordenhengst Anton wel een voorkeurspositie heeft, maar dit omdat ik natuurlijk meer met hem doe dan er alleen op plaatjes naar kijken. Dan hebben ze automatisch een groter plekje veroverd.
*zie profiel*
Maar echt meest favoriete fokhengst in de fjordenwereld? Mmh dat weet ik nog niet, meesten die ik super vond zijn dood.
Wedge hmmmm oliebol...we laten hem in maart castreren... Dus tot zijn castratie staat Wedge zeker op nmmr 1! Maar anders...tja..toch wel Gribaldi En niet alleen omdat het de vader van Wedge is...maar ik vind het gewoon een heel mooi paard!
Beart 411 -Fries (kampioen Friese Hengsten 2006) Onne 376 -Fries Nassau -KWPN Ferro -KWPN (helaas niet meer in de stal maar nog wel DV sperma van) Special D -KWPN Uromast -TP KWPN
ik werk al 2 jaar op een stoeterij en vind onze eigen hengsten nog steeds het mooiste
luidam die is nu van billy tomey scandic die is van jan greve, remy bastings reed erop maar die is weg bij de watermolen en annemiek van der vorm gaat er nu op rijden ovidiusdie is van jeroen dubbeldam