arie53 schreef:Zolang jij de FEI regels niet vertalen kunt naar de praktijk, blijft jouw onderschrift uiterst accuraat
Jij snapt het..........
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
arie53 schreef:Zolang jij de FEI regels niet vertalen kunt naar de praktijk, blijft jouw onderschrift uiterst accuraat
kimberley12 schreef:ik vindt zelf die valeron sandro hit x houston heel goed en mooi en die indoctro, en hoop dat florencio goedgekeurd wordt
kimberley12 schreef:ik vindt zelf die valeron sandro hit x houston
kimberley12 schreef:nou neem een voorbeeld van spargo van theo hanzon die krack x boreas super mooi paard, hebben ze ook niet genomen, terwijl ie het toch goed doet in de sport.
kimberley12 schreef:hoop dat ze een beetje leuke hengsten nemen, want valt mij op de mooiste hengsten gaan altijd weg. terwijl bewezen is dat ze het in de sport heel goed deden
kimberley12 schreef:nou neem een voorbeeld van spargo van theo hanzon die krack x boreas super mooi paard, hebben ze ook niet genomen, terwijl ie het toch goed doet in de sport.
kimberley12 schreef:hoop dat ze een beetje leuke hengsten nemen, want valt mij op de mooiste hengsten gaan altijd weg.
kimberley12 schreef:ik vindt zelf die valeron sandro hit x houston heel goed
kimberley12 schreef:ik vind valeron een heel mooi paard, hoe zijn bewegingen zijn weet ik niet.

arie53 schreef:Niet een maar de essentiele factor. Een zuiver tactmatig beweging vormt het fundament voor een hogere scholing.
CGJ12 schreef:kimberley12 schreef:nou neem een voorbeeld van spargo van theo hanzon die krack x boreas super mooi paard, hebben ze ook niet genomen, terwijl ie het toch goed doet in de sport.
Die Spargo is inderdaad een fijn paard.........
Maar ga er maar even vanuit dat in het geval de afstamming Krack x ROEMER was geweest hij zeker toegevoegd zou zijn.
Zijn "gemengde" bloedvoering heeft hem destijds als twijfelgeval aan de verkeerde kant van de streep doen belanden......
kimberley12 schreef:ja, en ik vindt dat je paarden moet beoordelen op hoe ze zijn qua uiterlijk en op de bewegingen en niet op papier