Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Je mag de mijne lenen voor een rondje rodeo ja !
Haha, de mijne is in ieder geval niet lui en traag en vooral niet flegmatiek 
sarino schreef:Bij ons op de manege zeggen ze altijd:
Een zeoliet geeft verdriet
Ik heb zelf geen zeoliet maar ik ken er wel een paar en het zijn niet de makkelijktste. Maar een zeoliet geeft verdriet vind ik een beetje onzin. Vooral springen willen ze niet zo graag.

develwife schreef:Kennen jullie dan een zeoliet genoemd orlando(ruin).
Hij is nu inmiddels 7 of 8jaar en rond de 1.74m
Heeft vier witte benen waarvan rechtsachter heel hoog oplopend is.
Heeft een voskleur met zwarte manen en staart.
De moeder was fabiola en vader zeoliet.
Mijn vriendin heeft hem gehad en wilde graag weten waar hij nu is of iemand hem kent?
Graag reactie.
Groetjes
sharonaollie schreef:develwife schreef:Kennen jullie dan een zeoliet genoemd orlando(ruin).
Mijn vriendin heeft hem gehad en wilde graag weten waar hij nu is of iemand hem kent?
Graag reactie.
Groetjes
De mijne heet ook orlando is 10 jr en geen vos...En zijn moeder is heraldie.Kijk anders even in mij profiel..
sarino De mijne vindt springen harstiken leuk.Als hem los zet en een hindernis in de bak zet springt die vanzelf.En weigeren nee dat doet die echt niet.Of het moet echt aan jezelf liggen..
sharonaollie schreef:develwife schreef:Kennen jullie dan een zeoliet genoemd orlando(ruin).
Graag reactie.
Groetjes
De mijne heet ook orlando is 10 jr en geen vos...En zijn moeder is heraldie.Kijk anders even in mij profiel..
sarino De mijne vindt springen harstiken leuk.Als hem los zet en een hindernis in de bak zet springt die vanzelf.En weigeren nee dat doet die echt niet.Of het moet echt aan jezelf liggen..

radijs schreef:Mijn vraagje, wat vinden jullie van de KWPNhengst Zeoliet.
Ik vind het een zeer mooie hengst... maar hij schijnt in omgang niet fijn te zijn
DresslOver schreef:'zeoliet ANDERMANS verdriet" maw oppassen! ik ken een paar zeolietjes.. ennuhh.. het zijn pittige, trotse paarden die snel beledigt zijn, in verzet gaan, staken.. maar er is echter ook een + punt.. áls je ze voor je gewonnen krijgt en het klikt echt.. dan gaan ze voor je door het vuur. het duurt lang.. kost bloed zweet en tranen.. en als het niet klikt dan gaat het ook niet klikken en doen ze niets voor je.. als je oneerlijk tegen ze bent of je doet iets waar ze het niet mee eens zijn zijn ze vaak wekenlang beledigt.. en dát is te merken.. ze worden dwars stug en gewoon strontvervelend! maarjaa nogmaals.. áls ( en ik zeg niet voor niets áls) je ze voor je gewonnen krijgt doen ze alles voor je! en ze hebben idd niet zon mooi hoofd..