Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
saluut schreef:Ja, dat was Engie.
Sjappie schreef:saluut schreef:Ja, dat was Engie.
Ja ik las het net ergens anders.
Maar de veiling zelf, is Tamarinde nog verkocht? En ik zag dat er nog 3 paarden waren toegevoegd ofzo. Er moeten dus 7 paarden over zijn, welke zijn dat dan?
Sjappie schreef:De amazone op Poëtin, was dat Engie Kwakkel?
Ik herkende haar helemaal niet, heb best een tijd met haar staan praten vorige week
.

rooievos2 schreef:tamarinde is voor 20.000 weg gegaan, ongelovelijke prijs voor een luchtzuiger
CGJ12 schreef:Vraagje: Hoeveel procent van het koperspubliek was in het bezit van een strafblad / verdacht van fraude / of anderszins ooit actief betrokken bij een rechtzaak denken jullie?
CGJ12 schreef:Vraagje: Hoeveel procent van het koperspubliek was in het bezit van een strafblad / verdacht van fraude / of anderszins ooit actief betrokken bij een rechtzaak denken jullie?
Als je meerdere paarden kocht moest je gelijk meer bijbetalen, lukte dit niet werden de gekochte paarden gelijk weer verkocht. juliomariner schreef:A special Poetin 138000 euro pleegmoeder gratis erbij
heel veel denk ik.
Deze was af en toe ook niet helemaal regelmatig.
MissSisa schreef:Met de sportcarriere.
Wat een luxe voor poetin haha... CGJ12 schreef:Vraagje: Hoeveel procent van het koperspubliek was in het bezit van een strafblad / verdacht van fraude / of anderszins ooit actief betrokken bij een rechtzaak denken jullie?
Jodievanmij schreef:MissSisa schreef:Met de sportcarriere.
en daantjuhhh
aha dacht ik al haastWat een luxe voor poetin haha...
karinna schreef:Heeft iemand enig idee waar Poetin naar toe gaat, wie haar heeft gekocht?
janna schreef:[img]
Dus je zat eersterangJe weet zeker niet wie er een paar stoelen naast je zat dan? Heb je nog wat gekocht?

Echt jammer. Vond dat die vd Zwan een super goeie smaak had van paarden. Hij wist wel wat hij moest hebben!