Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
silvana schreef:Keep on dreaming ijsklontje.Ik wil over twaalf jaar nog eens horen hoeveel mensen er nog een pup van jou hebben.En met paarden precies zo.
Als jij ,die zo dol bent op je paard,je paard al verkoopt, hoeveel zekerheid heb je dat de volgende eigenaar hem houd?
En wees eerlijk dames,er belanden te veel paarden bij de slacht en nog meer gaan een slecht leven daarvoor te gemoed.
Lees bokt alleen maar al eens goed.En dan zit je hier nog wel bij de mensen die zich paarden liefhebbers noemen.
En dit is geen ongelukje, mijn dochter van 9 weet ook wat er gebeurt als je een hengst bij merrie's zet.Dan moet je niet praten van een ongelukje.
Het was een ongelukje als hij uit de wei gebroken was en er per ongeluk bij geraakt was.Dat is een ongelukje
silvana schreef:Keep on dreaming ijsklontje.Ik wil over twaalf jaar nog eens horen hoeveel mensen er nog een pup van jou hebben.En met paarden precies zo.
Als jij ,die zo dol bent op je paard,je paard al verkoopt, hoeveel zekerheid heb je dat de volgende eigenaar hem houd?
En wees eerlijk dames,er belanden te veel paarden bij de slacht en nog meer gaan een slecht leven daarvoor te gemoed.
Lees bokt alleen maar al eens goed.En dan zit je hier nog wel bij de mensen die zich paarden liefhebbers noemen.
En dit is geen ongelukje, mijn dochter van 9 weet ook wat er gebeurt als je een hengst bij merrie's zet.Dan moet je niet praten van een ongelukje.
Het was een ongelukje als hij uit de wei gebroken was en er per ongeluk bij geraakt was.Dat is een ongelukje
silvana schreef:IK zit al jaren midden in het dierenleed.Dus die klok weet ik wel degelijk te vinden.Ik ben die stommerd die voor asiels vrijwillig werkt en geen cent verdiend.Die er bij mag zijn als er te veel honden en katten zijn en er dieren in slaap worden gedaan.Ik ben de gene die al veel leed heeft gezien.
En ik blijf er bij bewust fokken voorkomt veel leed ,helaas niet alle.
Bovendien ben ik niet de gene die altijd met een vinger naar een ander wijst en niet naar mijn eigen zaken kijk.
Bovendien als julie zo met dieren omgaan en het normaal vinden.Wie ben ik om het te kunnen veranderen.Maar onder tussen heb ik toch een poging gedaan
).silvana schreef:Keep on dreaming ijsklontje.Ik wil over twaalf jaar nog eens horen hoeveel mensen er nog een pup van jou hebben.En met paarden precies zo.