zo dan haahhah
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

ik ben ook naar ponykamp het Fjordenpaard geweest. hele leuke Fjorden daar, ik dacht altijd dat fjorden sloom enzo waren maar het is helemaal niet zo vooral niet bij t'Fjordenpaard. 

quote]
hasten schreef:ze rijden wel lekker vind ik, maar heb toch wel liever een * gewoon * paard, vind ze toch wel een beetje lomp..

... Bella schreef:hasten schreef:ze rijden wel lekker vind ik, maar heb toch wel liever een * gewoon * paard, vind ze toch wel een beetje lomp..
haha dit is erg slim om in een topic over fjordenpaarden te zetten, krijg je zeker weten reactie!!
Maar zeker je hebt lomp en lomp....persoonlijk vind ik friezen een stuk lomper, maar meer het dom-lompe van: Ik dacht niet dat ik dat voor jou ging doen. Op dat gebied vind ik de fjord een stuk vriendelijker. Fjorden zijn meer lomp in het 'ik ga daar heen', maar ondertussen vergeten dat er ook nog iemand naast loopt of er op zit die graag de baas wil zijn. Echter wanneer je een goede verstandhouding (klinkt chique) met je fjord hebt dan zijn ze alles behalve lomp!!
Maar dit geldt denk ik voor elk paard. Die kwpner die ik rijd kan ook uiterst lomp zijn...
Gewoon lekker hun eigen zin doordrammen, en dan kijken in hoeverre ze dat voor elkaar krijgen. En Friezen lomp? Vind ik juist helemaal niet, ik vind het juist fijne paarden, en soms heb je er 1 tussen zitten die liever lui dan moe is, maar dat is niet lomp vind ik, eerder intelligent, haha.
Bonanzalover schreef:Hey michelle, wat heb jij ongeloofelijk leuke stallen, zo vrolijk.
Maar wat is de schofthoogte van jouw fjord? Hij lijkt ongeloofelijk groot.
Fjorden hebben inderdaad snel een buikje, die van mij ook dus onze dames zijn nu op dieet. Hoeveel voeren jullie julie fjorden? Staan ze op het land of krijgen ze hooi/kuil etc?
Bella schreef:hasten schreef:ze rijden wel lekker vind ik, maar heb toch wel liever een * gewoon * paard, vind ze toch wel een beetje lomp..
haha dit is erg slim om in een topic over fjordenpaarden te zetten, krijg je zeker weten reactie!!
Maar zeker je hebt lomp en lomp....persoonlijk vind ik friezen een stuk lomper, maar meer het dom-lompe van: Ik dacht niet dat ik dat voor jou ging doen. Op dat gebied vind ik de fjord een stuk vriendelijker. Fjorden zijn meer lomp in het 'ik ga daar heen', maar ondertussen vergeten dat er ook nog iemand naast loopt of er op zit die graag de baas wil zijn. Echter wanneer je een goede verstandhouding (klinkt chique) met je fjord hebt dan zijn ze alles behalve lomp!!
Maar dit geldt denk ik voor elk paard. Die kwpner die ik rijd kan ook uiterst lomp zijn...
. Manuutje1990 schreef:Haha, ik heb ook wel is een KWPNer gereden die over z'n eigen poten struikelde, dat is pas lomp.![]()
Maar dat wat jij het lompe van een Fjord noemt, vind ik niet lomp, maar eigenwijs.Gewoon lekker hun eigen zin doordrammen, en dan kijken in hoeverre ze dat voor elkaar krijgen. En Friezen lomp? Vind ik juist helemaal niet, ik vind het juist fijne paarden, en soms heb je er 1 tussen zitten die liever lui dan moe is, maar dat is niet lomp vind ik, eerder intelligent, haha.
;) Ik ben ook wel eens lomp...
Dat is een echt lomp paard.
(En ze bestaan echt!)
aafje87 schreef:Kleine update(is al een weer een tijdje geleden)
Ben trotse eigenaar(esse) geworden van een Fjorden hengst van nu 4 maanden:
Hij's lief hea?!
we hebben er wel zo een lompe maar er staat tijdelijk ook een groot paard om ingereden te worden en die vind ik 20x lomper dan alle fjorden die bij ons lopen