Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

arie53 schreef:Door de aankoop van je Farrington, heb je een goede keus gemaakt (evenwichtsmodel ), met deze merrie kan je alle kanten uit !!!!
Bucephalus schreef:arie53 schreef:Het k.w.p.n. liever niet ,als je met een jong veulen op de keuring komt roept de keurmeester te weinig ontwikkeld.
Kom je na 2 jaar met dat zelfde veulen op de hengstenkeuring ,is het arme dier helemaal te jong voor de verrichtings proef.!!!!
Wat een frustratie, Arie! Ik begrijp niet waarom je je steeds zo over het KWPN en het bestuur c.q. jury's opwindt. Gewoon je eigen ding doen en je eigen weg volgen, dat scheelt een hoop ergernis..
LuvdaTossa schreef:@holly, heb jij ergens foto's van je Farrington? Ben zeker weg van dat bloed!

holly schreef:arie53 schreef:Door de aankoop van je Farrington, heb je een goede keus gemaakt (evenwichtsmodel ), met deze merrie kan je alle kanten uit !!!!
Draai ik de vraag om, zou jij hier serieus mee gaan fokken?
jollyjoker schreef:Ik begreep dat de Couleur Rubin nog te jeugdig is volgens de eigenaar.
(ging dit hele topic inmiddels niet hierover?)

jollyjoker schreef:Ik begreep dat de Couleur Rubin nog te jeugdig is volgens de eigenaar.
Excuseme schreef:jollyjoker schreef:Ik begreep dat de Couleur Rubin nog te jeugdig is volgens de eigenaar.
Dat zal wel volgens de commissie zijn. Als de eigenaar dat vond/vindt, had hij hem niet moeten voorstellen.
Wie heeft de Calippo x Martell xx gezien?

Pipo schreef:jollyjoker schreef:Ik begreep dat de Couleur Rubin nog te jeugdig is volgens de eigenaar.
Ja dat ging inderdaad over de hengsten die nu in Ermelo lopen. Maar een paar frustrie's moesten weer zo nodig het onderwerp veranderen.

Pipo schreef:Waarom voel je je dan aangesproken?
) 
) iemand uit de buurt tegen die ook wel wilde en dan kunnen we mooi de benzinekosten delen
(einde van mijn studentenbudget komt nl wat in zegt einde van het studiejaar
)
) 
Zidalgo schreef:Even nog iets over het "te jong" zijn van de hengsten. De eigenaren kunnen zelf kiezen of ze de hengst naar het voorjaars- of het najaarsonderzoek doen.
Bucephalus schreef:arie53 schreef:Het k.w.p.n. liever niet ,als je met een jong veulen op de keuring komt roept de keurmeester te weinig ontwikkeld.
Kom je na 2 jaar met dat zelfde veulen op de hengstenkeuring ,is het arme dier helemaal te jong voor de verrichtings proef.!!!!
Wat een frustratie, Arie! Ik begrijp niet waarom je je steeds zo over het KWPN en het bestuur c.q. jury's opwindt. Gewoon je eigen ding doen en je eigen weg volgen, dat scheelt een hoop ergernis..
arie53 schreef:Zidalgo schreef:Even nog iets over het "te jong" zijn van de hengsten. De eigenaren kunnen zelf kiezen of ze de hengst naar het voorjaars- of het najaarsonderzoek doen.
Waar kan ik dat vinden ?????

Samsam schreef:Mevrouw Arie en Meneer Arie misschien.....
Gefrustreerd zijn ze iig beiden!
arie53 schreef:Nou er is maar een Arie 53, en ik ben nu eenmaal geen penny meisje of jongentje, die
blind achter de fokleiding in Huis ter Heide aanloopt![]()
En gefrustreerd ben ik zeker niet ,gelukkig krijgen steeds meer mensen met paarden, hun verstand , en worden het misschien nog eens paardenmensen