Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
JW18 schreef:jazeker .
Maar die zijn ook niet achtelijk meer, zij vragen tegenwoordig ook hoge prijzen, en anders als het een hele goede is dan heeft de hengstenhouder het veule waarschijnlijk al gekocht.
mvg JW
Maar die zijn ook niet achtelijk meer, zij vragen tegenwoordig ook hoge prijzen, en anders als het een hele goede is dan heeft de hengstenhouder het veule waarschijnlijk al gekocht.
mvg JW
mvg JW
Mireille1970 schreef:Tenzij je uiteraard naar de hengstenkeuring wilt. Want DAAR kijken ze eerst naar het papier...
skyhigh schreef:In mijn ogen zijn er veel te veel fokkers die hun fokproduct onder de prijs weg doen. Een goed veulen moet mi een goede prijs opbrengen en anders hou ik hem gewoon.
Desiree schreef:Is waar Tobcop. Maar als een kwpn hengst op een keuring toch laat zien hoe soepel hij kan bewegen en hoe mooi is qua exterieur, is het toch ook jammer om hem te laten lopen om de papieren?
emiel schreef:
Ik heb een BWP merrie die toch nu toe al 7 veulens gegeven heeft, er lopen er 4 in de sport, een tien jarige merrie loopt internationaal 1.60 ( jumping), een negen jarige ruin loopt ook internationaal 1.40 en 1.50 parcours en dan nog een ruin die nu zeven is en ZZ loopt, dan een vijf jarige die heel veel beloofd en dan nog een driejarige, een jaarling en een veulen. De fokmerrie liep op haar zeven ZZ, als ik voor een veulen van 120 dagen dan 5000 euro vraag aan de kopers draaien ze zich om en komen ze niet meer terug. De laatste zes jaar hou ik mijn fokprodukten zelf aan en verkoop ze als ze in de sport lopen, tot hiertoe met succes.
emiel schreef:Ik ga hier op het forum zomaar niet mijn produkten noemen, dan weet iedereen wie ik ben, gezien de twee produkten die internationaal lopen en de fokmerrie vrij bekend zijn en mijn zes jarige door een Nederlandse young rider word gereden.[/color]
;