Lachmar: ik ben diegene die verliefd langs de kant staat.....

En Zusje; ik heb wel behoorlijk wat voor een ritje over, dus dat bieden wordt nog interessant.....
Ow... CGJ, hoe herken ik jou?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

jorg schreef:En hoe is het afgelopen?
jorg schreef:En hoe is het afgelopen? ben erg benieuwd!
Mireille1970 schreef:Het begint pas om 1900 uur
Aimee schreef:Mireille1970 schreef:Het begint pas om 1900 uur
Ik kom vanuit Amsterdam, om dan de presentatie van Junior om een uurtje of 6 nog te zien terwijl je niet eerder kunt vertrekken dan 4 uur... midden in de spits dus.... kennelijk heb je daar geen ervaring mee....
Jan_VT schreef:Ben wel eens benieuwd. Kan er dit jaar niet bij zijn... Dus de portefeuille blijft dit jaar dan ook dicht
Wouter24 schreef:Weet iemand al wat? of moet ik er nog even heen sjezen met een zak(je) geld?
.
EmEm schreef:Daar snap ik nou niks van. nr 18 was vorig jaar nr 9 voor 13.000 EURO (ten minste dat staat in m'n boekje van vorig jaar). Nu een jaar later (en naar mijn idee echt wel een stuk beter) toch nog 3000 minder en dan met PROK certificaat.Nummer 18 was die van 10.000 euro. Super fijn beest, liet zich ook vandaag weer super zien. Al is 10.000 euro een groot bedrag, ik denk zeker niet teveel betaald voor dat paard.
Nummer 5 bracht 4.200 euro op.
Je hebt wel een paar beste uitgekozen Art_Uma. Allebei fijne beesten.
Die Whisky komt uit de volle zus van de dekhengst Gregor.

ART_UMA schreef:[Zonder verder iemand voor z'n hoofd te willen stoten, de polansky's vond ik 3 x niks.
[/quote]