Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Franca schreef:Ik vind ze mooi!
vemrulz schreef:Mm nee hou niet van zo'n paarden
Vind ze nogal lelijk![]()

vemrulz schreef:Franca schreef:Ik vind ze mooi!
Maar die van jou is supeerrr![]()
, is ook een volbloed arabier, maar dan een ander type (pools/ russisch). Dus misschien houdt je meer van een ander type arabier ipv deze spaanse schonen. pluimpje schreef:idd verre van mooi, veel te dunnen halsjes.
mango schreef:vemrulz schreef:Mm nee hou niet van zo'n paarden
Vind ze nogal lelijk![]()
wat doe je hier dan?????
en jammer je hebt een hele slechte smaak met je AJAX
![]()
![]()
![]()
Manuutje1990 schreef:Ik vind Arabieren op zich nog best meevallen als je het hoofd en de hals wegdenkt..
Ik houd dus niet van het ras, alhoewel ik hun lijf en benen voor volbloeden nog best mooi vind, maar ik vind hun hals en hoofd vaak niet mooi.. Maar de hals van die eerste foto, van die bruine, die klopt toch wel niet helemaal? Of ligt dat aan mij..
joepje schreef:Manuutje1990 schreef:Ik vind Arabieren op zich nog best meevallen als je het hoofd en de hals wegdenkt..
Ik houd dus niet van het ras, alhoewel ik hun lijf en benen voor volbloeden nog best mooi vind, maar ik vind hun hals en hoofd vaak niet mooi.. Maar de hals van die eerste foto, van die bruine, die klopt toch wel niet helemaal? Of ligt dat aan mij..
Whahaha! Wat wil jij dan?
Een Arabier met een hoofd en hals van bijv. een Fjord?
Dat is pas een enge combi...

)
Verschil moet er zijn..
)