Wat vinden jullie van Oklund?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pukpaleis

Re: Wat vinden jullie van Oklund?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 09:00

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

olafj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 09:24

Zo pukpaleis, begin je nu ook al over oklund!!
Niet normaal hoe jij hengsten kan afkraken!!
Ik begin me nu ook af te vragen wie jij bent, want jou uitspraken
zijn keihard en kort door de bocht.
Je hoeft maar een topic te openen over een hengst....
en ja hoor pukpaleis staat klaar om hem de grond in te boren....
Puur met jouw eigen mening, want die raakt nog kant nog wal!

Oklund is gewoon een hengst met ontzettend veel kwaliteit en geeft dat ook door aan zijn nakomelingen, mits je de goeie merrie er bij zet, maar dat is altijd zo Knipoog

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 17:36

pukpaleis schreef:
Verandert mijn fokkerij,rijderij,training "whatever" iets aan de lompe kop cq. nakomelingen van Oklund?? wat zou jij nou wil willen weten dat jouw mening tov van mij zou veranderen....

Waar fok jij dan mee pukkie of wat vind jij dan een geweldige hengst??? Zou ik toch graag willen weten.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 17:44

pukpaleis schreef:
Verandert mijn fokkerij,rijderij,training "whatever" iets aan de lompe kop cq. nakomelingen van Oklund?? wat zou jij nou wil willen weten dat jouw mening tov van mij zou veranderen....

Jammer dat zo'n lompe bok wedstrijden wint en dat de nakomelingen het goed doen Rolleyes

Grow up.... Je maakt je zo wel belachelijk hoor...

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 18:49

LuvdaTossa schreef:
pukpaleis schreef:

Jammer dat zo'n lompe bok wedstrijden wint en dat de nakomelingen het goed doen Rolleyes

Grow up.... Je maakt je zo wel belachelijk hoor...

Geweldig gezegt LUVDATOSSA

pukpaleis

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 21:55

Favoriete hengst aller-tijden: Jasper (v. Courville) Haha! . Mooiste hengst, kwa model Metall, ++ ver-ervers vlgs. mij Ferro,Krack C meest belovende jonge hengst Tuschinski,meest onderschatte hengst Rhodium. Heb mij in vele topics uitgelaten over diverse hengsten en dan zowel in positieve als negatieve zin, helaas is het wel zo dat de negatieve uitlatingen de meeste reacties opleveren...dat ligt niet aan mij Tong uitsteken ...als mensen zich beledigd voelen door sommige uitspraken het zij zo Slapen maar weet wel het zijn maar letters op je scherm en met een paar muis-klikjes hoef je er nooit meer naar te kijken...zoals altijd de mening van Pukpaleis..(vraag mij wel af waarom mensen zo geinteresseerd zijn wat voor paarden je zelf hebt, wat je gereden of gefokt hebt, iedereen heeft toch ook een mening over het Nederlands elftal zonder dat ze coach of speler van de ere-divisie zijn Clown )

gabrycha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-05 22:36

In jasper kan ik me ook wel vinden, geweldige vererver!

Heel veel fokkers hebben wel interesse gehad in Oklund als ik me niet vergis waren het er behoorlijk wat, iets van 400 merries.
Je mening geven is goed alleen laat hierbij wel mensen in hun waarde, en in het paardenwerledje ovetreft men elkaar het liefst met de mooiste beste en fatastische paard, die uiteraard bij jezelf op stal staat...

Daarom houd ik me altijd stil en luister ik liever naar de zin en onzin van de " echte paardenkenners" waar ik als klein meisje niet onder val... Bloos

montender78

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-05 19:30

gabrycha schreef:
In jasper kan ik me ook wel vinden, geweldige vererver!

Heel veel fokkers hebben wel interesse gehad in Oklund als ik me niet vergis waren het er behoorlijk wat, iets van 400 merries.
Je mening geven is goed alleen laat hierbij wel mensen in hun waarde, en in het paardenwerledje ovetreft men elkaar het liefst met de mooiste beste en fatastische paard, die uiteraard bij jezelf op stal staat...

Daarom houd ik me altijd stil en luister ik liever naar de zin en onzin van de " echte paardenkenners" waar ik als klein meisje niet onder val... Bloos

Gelijk en nog eens gelijk gabrycha paardenbezitter/kenner het laatste vind ik zeer zeker een zwaar overtrokken woord!
Ben je een kenner als je alles afkraakt ben je een kenner als je het hebt geleerd, ben je een kenner als je de geweldigste ruiter bent ....ben je een kenner als je eeen toevalstreffer hebt met fokken...Al zou ik al die kenmerken hebben die ik net heb opgenoemd durf ik me nog geen kenner te noemen...waarom?Heel makkelijk , je kunt van iedereen leren ....observeer en leer! Van de stomste ... kun je nog wat leren.Dat is het mooie van dit gebied.