Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

pukpaleis schreef:Verandert mijn fokkerij,rijderij,training "whatever" iets aan de lompe kop cq. nakomelingen van Oklund?? wat zou jij nou wil willen weten dat jouw mening tov van mij zou veranderen....
pukpaleis schreef:Verandert mijn fokkerij,rijderij,training "whatever" iets aan de lompe kop cq. nakomelingen van Oklund?? wat zou jij nou wil willen weten dat jouw mening tov van mij zou veranderen....

LuvdaTossa schreef:pukpaleis schreef:Verandert mijn fokkerij,rijderij,training "whatever" iets aan de lompe kop cq. nakomelingen van Oklund?? wat zou jij nou wil willen weten dat jouw mening tov van mij zou veranderen....
Jammer dat zo'n lompe bok wedstrijden wint en dat de nakomelingen het goed doen![]()
Grow up.... Je maakt je zo wel belachelijk hoor...
. Mooiste hengst, kwa model Metall, ++ ver-ervers vlgs. mij Ferro,Krack C meest belovende jonge hengst Tuschinski,meest onderschatte hengst Rhodium. Heb mij in vele topics uitgelaten over diverse hengsten en dan zowel in positieve als negatieve zin, helaas is het wel zo dat de negatieve uitlatingen de meeste reacties opleveren...dat ligt niet aan mij
...als mensen zich beledigd voelen door sommige uitspraken het zij zo
maar weet wel het zijn maar letters op je scherm en met een paar muis-klikjes hoef je er nooit meer naar te kijken...zoals altijd de mening van Pukpaleis..(vraag mij wel af waarom mensen zo geinteresseerd zijn wat voor paarden je zelf hebt, wat je gereden of gefokt hebt, iedereen heeft toch ook een mening over het Nederlands elftal zonder dat ze coach of speler van de ere-divisie zijn
)
gabrycha schreef:In jasper kan ik me ook wel vinden, geweldige vererver!
Heel veel fokkers hebben wel interesse gehad in Oklund als ik me niet vergis waren het er behoorlijk wat, iets van 400 merries.
Je mening geven is goed alleen laat hierbij wel mensen in hun waarde, en in het paardenwerledje ovetreft men elkaar het liefst met de mooiste beste en fatastische paard, die uiteraard bij jezelf op stal staat...
Daarom houd ik me altijd stil en luister ik liever naar de zin en onzin van de " echte paardenkenners" waar ik als klein meisje niet onder val...