Ik had graag een normale draf willen zien ipv alleen maar passage en piaffe. Heel even werd het geprobeerd, maar dat leek meer een tölt en dus werd hij weer snel in de passage gezet.
Een fijne verruiming was ook mooi geweest of mooi doorgesprongen wissels zoals hij ze kan maken. Als hij daarbij nog zijn oortjes er op had gehad was het helemaal genieten geweest.
Dat hij nu wat meer voorwaarts piaffeerde kan mij echt geen hout schelen, een galopsprongetje tussen de eners ook niet.
Maar goed, we hoeven het toch niet allemaal met elkaar eens te zijn?
Ik heb bijvoorbeeld weer genoten van Lingh, ik zat op de 1e rij en kon daardoor zien dat er grotendeels van de tijd boogjes in de teugels hingen.

. Ik had ook soms de indruk dat sommige hengsten frans stonden maar dat kon inbeelding zijn of gewoon toeval zijn. De Goodtimes nakomelingen bevielen mij qua beweging wel goed. Vond sommige jonge hengsten wel heel erg fris. Eentje ging er zelfs bij liggen
) Dutch Dormello had ik eigenlijk wat meer van verwacht. Weet niet hoe hij de andere liep maar vond hem een beetje tegenvallen. Florencio liep heerlijk en Lingh was zo relaxt (liep wel goed) dat ik eigenlijk de indruk dat hij er niets van snapte dat Edward achter hem liep
.
Die was rechtsachter echt niet rad.
) helaas liet ie zich in de kampioensring niet meer zo goed zien.
zien we wel terug via een ander stamboek over een paar jaar.
. Jammer, want op die manier kun je er nog wat van leren als kijker.