sarabande schreef:Ik heb heel weinig kans op een schimmel, maar als het er een wordt beloof ik je dat ik het zo zal noemen
Hey, zo heet die van mij al vanaf het moment van bevruchten
25% kans op een schimmelhengst
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Mexx2 schreef:bij ons op stal komt een veulen,die moederstam eindigt allemaal op Otti
vorig jaar werden er 2 merrietjes uit deze stam geboren ,valt niet mee om dan namen te verzinnen:beginnen met Z eindigen op Otti!!
en dat 2×
nu is er maar één van de merrie's gedekt,dus moeten we één naam hebben,beginnend op A en eindeigen op Otti!
handig hé!!
Marije1984 schreef:Mijn merrie heet Ulaika en om de moeder lijn braaf voort te zetten wordt het dus: Alaika!! lekker orgi. Maar ja. Voor een hengts heb ik ook een naam maar hou hem nog even voor me omdat ik hem nog niet voorbij heb zien komen. De Vader is Haarlem dus ik had ook al aan Assen, Amsterdam(maar is al een dekhengst geloof ik) ofzo zitten denken maar vond dat ook niet echt orgi.
Groetjes Marije
.
.
Mexx2 schreef:bij ons op stal komt een veulen,die moederstam eindigt allemaal op Otti
vorig jaar werden er 2 merrietjes uit deze stam geboren ,valt niet mee om dan namen te verzinnen:beginnen met Z eindigen op Otti!!
en dat 2×
nu is er maar één van de merrie's gedekt,dus moeten we één naam hebben,beginnend op A en eindeigen op Otti!
handig hé!!
Zotti!!
en dat 2×
handig hé!!
(Allenicllup, is wel een erge tongbreker he??), wij moeten toch een naam met een P verzinnen. (persoonlijk ben ik voor een hengst voor P.I.M.P. maar ik weet niet of de eigenaren van het veulen voor die naam zullen vallen.....) meisje333 schreef:Ik vind inderdaad Amaretto ook erg mooi voor een hengst (met de kleur van amaretto)
Tja, voor een merrie mag je de naam van mijn merrie wel gebruiken en omkeren![]()
(Allenicllup, is wel een erge tongbreker he??), wij moeten toch een naam met een P verzinnen. (persoonlijk ben ik voor een hengst voor P.I.M.P. maar ik weet niet of de eigenaren van het veulen voor die naam zullen vallen.....)
en het origineel is al zo apart.