[Dienstmededeling] Anna42 ban voor 3 maanden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:46

Volgens mij ga ik advocaat worden *gna gna* Knipoog

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:48

kan ze gelijk werken aan DEEL2...........

Woef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:48

Ik kom veel op FA maar dan op een andere naam dus als je mij als ramp toerist onder verdeeld heb je toch een beetje pech.En ja dat bewijst deze kleuterklas maar weer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:49

Woef schreef:
Ik kom veel op FA maar dan op een andere naam dus als je mij als ramp toerist onder verdeeld heb je toch een beetje pech.En ja dat bewijst deze kleuterklas maar weer

Waarom reageer je niet gewoon onder je eigen naam dan Verward

johanna13

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:50

dit geeft toch het niveau aan van onze bokt gebruikers!!
Dit is toch een discussie site en mag je je mening uiten!!
Ik zie niks verkeerts in de opmerking van Anna42, misschien moeten jullie het eens een keer goed lezen.
Hij zegt hoe de bedoeienen het deden , niet wat hij zou doen!!
Die stenen zijn spreek woordelijk om de boel aan het rollen cq denken te zetten.
Een paard nog een veulen, sla je niet.
Maar als jullie niks willen leren over paarden moeten jullie het zelf weten.
Deze man heeft jaren studie gedaan over paarden in het wild en gedomestiseerd.
Hij is helemaal terug naar de basis gegaan.
Hij kletst niet zomaar uit zijn nek, maar daarom hoef je alles niet van hem aan te nemen natuurlijk, maar wij kunnen misschien wel wat met die info doen.
Als jullie bang zijn om op jullie k.......- tenen te worden getrapt, en niet aan het denken willen worden gezet, moeten jullie dat zelf weten.
Ik vind deze zet van jullie zeer zwak, en geeft nogmaals jullie niveau aan, jullie lopen gewoon blind achter de meute aan.
Zelf weten, maar het kan nog wel eens heel anders uitpakken dan jullie willen.

stormpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:51

chantal1 schreef:
Probleem is dat "ramptoerisme" iets is van deze maatschappij en het is spijtig dat in zulke topics dan net mensen hun mening gaan verkondigen die anders zeer zelden op FA komen.

Dat is niet alleen op FA zo hoor maar op ieder Forum op bokt !!!

chantal1

Woef schreef:

Woef, dat was zeer zeker niet op jou bedoelt en dat vermoeden had ik al Knipoog

KarinvdM

Woef schreef:

Reageren onder een andere naam is imo ook kleutergedrag...

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 08:51

Natuurlijk snappen wij ook wel dat Anna niet van plan was daadwerkelijk mensen te stenigen, dat is ook helemaal het punt niet. Als Anna die opmerking een paar weken geleden had gemaakt dan was de kans heel erg groot geweest dat hij nu nog gewoon op Bokt zat. Probleem is echter dat hij die opmerking een paar dagen geleden maakte terwijl hij net daarvoor aangesproken is op wat andere opmerkingen waar we ook een OW voor hadden kunnen geven maar waarbij we gemeld hebben dat die opmerkingen gewoon niet kunnen, niet getuigen van enig respect en we hebben hem toen nog aan het feit herinnerd dat hij nog 1 OW verwijderd is van een ban. Als hij dan in een volgende discussie weer even bot en respectloos uit de hoek komt dan houdt het voor ons op. We blijven niet aan de gang met dingen door de vingers zien, ergens zal een grens getrokken moeten worden of we dat nou leuk vinden of niet. Als mensen een ander forum op willen richten zonder mods en met een totale anarchie; be my guest. Zo'n forum is er al lang geweest en dat was ook de belangrijkste reden om Bokt op te richten.

En idd, er zitten mensen op Bokt die ook ons het bloed onder de nagels vandaan halen en tegen een 3e OW aan zitten maar net niet over de grens gaan. oliebol happens maar ook daar zit je weer met die grens. Zolang mensen daar net niet overheen gaan kunnen ze blijven. Die mensen dan maar bannen omdat we ze irritant vinden geeft ook weer een hoop commentaar.

Iig, Anna is gebanned en daar zal niet veel aan veranderen. Wij hadden het ook liever anders gezien (anders had hij een paar weken geleden zijn laatste OW wel gehad) maar hij vond het niet nodig zijn gedrag aan te passen. Jammer.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:52

Woef schreef:
Pipo ik ben het geheel met je eens er zitten genoeg mensen op bokt waar de hand boven het hoofd wordt gehouden. maar als er iemand zijn of haar kennis wil delen met anderen dan komt er een ban. Ik ken Anna goed en ik weet dat zoals de moddie's het lezen echt niet bedoeld is. Maar ja dan gaan er meteen een aantal tegenhangers meteen aan de bel trekken. Ik vind dit zo'n kleuterklas aan het worden.Ik zal geen namen noemen maar ik heb wel het idee dat het echt een kliekje is en als je maar even anders denkt krijg je waarschuwing. als er een ander forum komt sluit ik me daar liever bij aan dan bij deze kleuter klas.

Kliekje.... hebben we het daar niet eerder eens een (heel lang) topic aan gewijd?

*denkt nog eens diep na*

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:57

Zo af en toe moet er gewoon even een kwakzalver of en sekteleider terecht gezet worden om de volgelingen wakker te schudden denk ik.

Maar wie ben ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:58

CGJ12 schreef:
Zo af en toe moet er gewoon even een kwakzalver of en sekteleider terecht gezet worden om de volgelingen wakker te schudden denk ik.

Maar wie ben ik.

Een boer uut Drenthe toch Tong uitsteken

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:59

CGJ12 schreef:
Maar wie ben ik.
Moet je even in de spiegel kijken en dan vervolgens in je paspoort... Haha! Tong uitsteken

bobomelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:04

mij leek het nou juist zo leuk alshet weer wat meer zou worden zoals vroeger, zoals gezellig met zijn allen naar wedststrijden en elkaar lekker helpen en tips geven enz, dat zie je allang niet meer het gaat nu vaak alleen al om hoe mooier en duurder en dan pas maak je nog kans, kom je met j e asbakken ras aanzetten en het is nog een pony ook nou.....dat jan toch niet!!!!!!!(al heb je hard voor je pony gesspaard en ja als je 18 bent hou je ook nog van je pony maaarrrrr nee je moet dan toch echt met iets anders aan komen,bleg jeg bah, echt jammer
Vind dit op bokt nou ook zo jammer, echt stamboek tegen stamboek, kan dat niet anders???? Gewoon elkaars mening en tips lezen en kijken of je er wat mee kunt??? er is niemand op deze aardbol die precies weet hoe het moet, maar er zijn genoeg mensen die wel ontzettend veel weten, daar kun jetoch van leren???? merk wel dat er veel kliekjes hier zijn en die alles voor elkaar opnemen tegen bepaalde personen,jammer.

Zou toch zoveel leuker zijn als je gewoon one big happy femilie zou kunnen zijn met hier en daar misschien een meningsverschil so what als je die beestjes maar met respect behandelt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:08

bobomelo schreef:
mij leek het nou juist zo leuk alshet weer wat meer zou worden zoals vroeger, zoals gezellig met zijn allen naar wedststrijden en elkaar lekker helpen en tips geven enz, dat zie je allang niet meer het gaat nu vaak alleen al om hoe mooier en duurder en dan pas maak je nog kans, kom je met j e asbakken ras aanzetten en het is nog een pony ook nou.....dat jan toch niet!!!!!!!(al heb je hard voor je pony gesspaard en ja als je 18 bent hou je ook nog van je pony maaarrrrr nee je moet dan toch echt met iets anders aan komen,bleg jeg bah, echt jammer
Vind dit op bokt nou ook zo jammer, echt stamboek tegen stamboek, kan dat niet anders???? Gewoon elkaars mening en tips lezen en kijken of je er wat mee kunt??? er is niemand op deze aardbol die precies weet hoe het moet, maar er zijn genoeg mensen die wel ontzettend veel weten, daar kun jetoch van leren???? merk wel dat er veel kliekjes hier zijn en die alles voor elkaar opnemen tegen bepaalde personen,jammer.

Zou toch zoveel leuker zijn als je gewoon one big happy femilie zou kunnen zijn met hier en daar misschien een meningsverschil so what als je die beestjes maar met respect behandelt

Verward Verward Verward

Je bedoeld het TROS gevoel..............nou prima.........maar zonder mij

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:08

Pipo schreef:
Waarom reageer je niet gewoon onder je eigen naam dan Verward

Vraag ik me ook af.. Dit staat ook onder kinderachtig in mijn woordenboek hoor..

Dat Anna gebanned is.. Sja eigen schuld denk ik dan maar.. Misschien had het niet hoeven te gebeuren, maar als je weet dat je op dit punt gekomen bent kijk je gewoon uit met wat je zegt, zoniet is het jammer dan.. hopelijk kan het over 3 maanden wel weer normaal gaan.
Want ik lees ook met weinig plezier meer op FA eerlijk gezegt..

Woef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:21

Ik zit nu ergens anders en daar ben ik ingelogd op Woef maar jullie kennen me ook onder Mayrom. Er zijn mensen op bokt die zich zelf ook kwakzalver kunnen noemen maar die wassen nu hun handen in onschuld. Dit noem ik geen kleuter maar peuter gedrag.

joshua

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:25

Lees net het gesloten topic van Sundancer waar een heel kinderachtig plaatje in staat van Sjuimpje. EASP is niet alleen Karel de Lange maar ook een ander hecht team wat er achter zit. Heel erg zielig en vooral onjuist van de moddies om dan dus niet in te grijpen.

Gradus06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:27

Regels zijn er gemaakt om je er aan te houden!

Het is wel jammer dat anna42 nu geen berichten meer kan plaatsen, was vaak wel interessant, maar zijn opmerkingen naar sommige mensen toe, vond ik niet altijd even subtiel.

En de regels gelden nu eenmaal voor iedereen, dus ook voor anna42.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:28

Pipo schreef:
:? Verward Verward

Je bedoeld het TROS gevoel..............nou prima.........maar zonder mij

Daarvoor kom ik ook echt niet op bokt hoor Verward

En dit gevoel hoef je al helemaal niet te zijn bij FA, ga dan lekker naar de HK toe en meld je aan bij de Fjordenrijders, VV, kantoorbalers enz. enz..... daar gaat het om de gezelligheid, hier gaat het om de discussie.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:36

Jammer dat Anna weg is.. Scheve mond Hij had altijd wel interresante inbreng in verschillende zaken..

Miss mag ik het niet roepen,maar vind de reactie van Bart een beetje jammer in het topic van Sundancer... Lips are sealed

Woef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:38

Joshua zo zijn er zoveel die denken dat het EASP het stamboek is van Karel de Lange maar ja dat bewijst al weer dat deze mensen ook als kleuters denken. Achter het EASP staat ook nog een heel bestuur maar genoeg daar over het gaat om de ban van Anna. Nederland is een land van vrije meningsuiting alleen op Bokt kent men dit niet . Jammer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:41

Woef schreef:
Joshua zo zijn er zoveel die denken dat het EASP het stamboek is van Karel de Lange maar ja dat bewijst al weer dat deze mensen ook als kleuters denken. Achter het EASP staat ook nog een heel bestuur maar genoeg daar over het gaat om de ban van Anna. Nederland is een land van vrije meningsuiting alleen op Bokt kent men dit niet . Jammer

Ik vind het bijzonder kleutergedrag dat je onder een andere naam gaat reageren.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:46

bobomelo schreef:

De Flowerpowertijd is voorbijAfbeelding
Laatst bijgewerkt door ceasario op 19-10-04 09:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 09:58

joshua schreef:
Lees net het gesloten topic van Sundancer waar een heel kinderachtig plaatje in staat van Sjuimpje. EASP is niet alleen Karel de Lange maar ook een ander hecht team wat er achter zit. Heel erg zielig en vooral onjuist van de moddies om dan dus niet in te grijpen.

kinderachtig plaatje.... dat is dan wel zeer zacht uitgedrukt.
Dát vind ik dus echt niet kunnen, en de "slot" uitspraak van Bart