Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Woef schreef:Pipo ik ben het geheel met je eens er zitten genoeg mensen op bokt waar de hand boven het hoofd wordt gehouden. maar als er iemand zijn of haar kennis wil delen met anderen dan komt er een ban. Ik ken Anna goed en ik weet dat zoals de moddie's het lezen echt niet bedoeld is. Maar ja dan gaan er meteen een aantal tegenhangers meteen aan de bel trekken. Ik vind dit zo'n kleuterklas aan het worden.Ik zal geen namen noemen maar ik heb wel het idee dat het echt een kliekje is en als je maar even anders denkt krijg je waarschuwing. als er een ander forum komt sluit ik me daar liever bij aan dan bij deze kleuter klas.
bobomelo schreef:mij leek het nou juist zo leuk alshet weer wat meer zou worden zoals vroeger, zoals gezellig met zijn allen naar wedststrijden en elkaar lekker helpen en tips geven enz, dat zie je allang niet meer het gaat nu vaak alleen al om hoe mooier en duurder en dan pas maak je nog kans, kom je met j e asbakken ras aanzetten en het is nog een pony ook nou.....dat jan toch niet!!!!!!!(al heb je hard voor je pony gesspaard en ja als je 18 bent hou je ook nog van je pony maaarrrrr nee je moet dan toch echt met iets anders aan komen,bleg jeg bah, echt jammer
Vind dit op bokt nou ook zo jammer, echt stamboek tegen stamboek, kan dat niet anders???? Gewoon elkaars mening en tips lezen en kijken of je er wat mee kunt??? er is niemand op deze aardbol die precies weet hoe het moet, maar er zijn genoeg mensen die wel ontzettend veel weten, daar kun jetoch van leren???? merk wel dat er veel kliekjes hier zijn en die alles voor elkaar opnemen tegen bepaalde personen,jammer.
Zou toch zoveel leuker zijn als je gewoon one big happy femilie zou kunnen zijn met hier en daar misschien een meningsverschil so what als je die beestjes maar met respect behandelt
Pipo schreef:Waarom reageer je niet gewoon onder je eigen naam dan
Pipo schreef::?![]()
![]()
Je bedoeld het TROS gevoel..............nou prima.........maar zonder mij
Woef schreef:Joshua zo zijn er zoveel die denken dat het EASP het stamboek is van Karel de Lange maar ja dat bewijst al weer dat deze mensen ook als kleuters denken. Achter het EASP staat ook nog een heel bestuur maar genoeg daar over het gaat om de ban van Anna. Nederland is een land van vrije meningsuiting alleen op Bokt kent men dit niet . Jammer
bobomelo schreef:Zou toch zoveel leuker zijn als je gewoon one big happy femilie zou kunnen zijn met hier en daar misschien een meningsverschil so what als je die beestjes maar met respect behandelt
joshua schreef:Lees net het gesloten topic van Sundancer waar een heel kinderachtig plaatje in staat van Sjuimpje. EASP is niet alleen Karel de Lange maar ook een ander hecht team wat er achter zit. Heel erg zielig en vooral onjuist van de moddies om dan dus niet in te grijpen.