DeeWeeRrr schreef:Nee, ART_UMA, ik wilde het misverstand rond de predikaattoekenning aan Faldo bij de bron aanpakken en dat is de voorzitter van de commissie die dat predikaat heeft toegekend. Ik wist precies hoe en waarom Faldo keur was geworden, maar vond het wel zo gepast om dat Werners nog eens te laten uitleggen.
Een helder stuk, deze column. Zo wist ik bijvoorbeeld niet dat de indexberekeningen via de levensnummers van de nakomelingen ging en dat de index zó belangrijk was, vandaar mijn (e.v.a.) conclusie dat het keurpredikaat van Faldo op weinig gebaseerd was.

) ik wil alleen maar zeggen dat er snel vooroordelen zijn als je je niet in "the in-crowd" bevind.
), en eens wat goeds te kopen. Natuurlijk heeft niet iedereen de (financiële) mogelijkheden om een goede merrie uit een interessante stam te kopen, maar aan de andere kant: als ik het kan (ondanks mijn studentenbudget, met veel sparen en werken), moet het andere mensen ook lukken (waar een wil is, is een weg!). Ook heb ik er begrip voor dat niet iedereen er alles voor opzij wil leggen, maar blijf wel realistisch. Fokken met een merrie zoals bovenstaande heeft geen enkele zin.