welk ras is nu volgens jou in de "mode"?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 23:08

Ik wist niet dat paarden mode items zijn?? Ohjéé.. kan iemand me even inlichten dan?? Wat zijn de winterkleuren van 2004 en welk ras moet ik hebben?? Dan heb ik deze paar maanden nog net genoeg tijd om al mn paarden eruit te gooien en helemaal hip met nieuwe knollies en kleuren het winterseizoen in te gaan.

En nu maar hopen dat het geen Shires zijn want daar ga ik never nooit opkomen Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 23:14

laurae schreef:
Fijn, ik ben een modemiep Tong uitsteken

En nee, Stinker vindt mij niet lief, ik vindt tinker een lomp onvoorpelbaar ding Haha! (maar voor een tinker is ie nog best wel grappig)

Haha! is GELUKKIG geheel afhankelijk van de tinker Knipoog en ik zal me dan ook niet beledigd voelen Schijnheilig want mijnes voldoet (gelukkig) toch al niet aan het "Tinkerbeeld" Nagelbijten / Gniffelen (zoals trouwens meerdere tinkers hier op bokt )

Hopelijk ben je wel een modemiepje, die haar paardje niet weg doet als ie "uit" is Knipoog

laurae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 00:25

Onmiddelijk! Ik heb 10 jaar gewacht voor mijn paard in de mode was, en zo lang wil ik niet weer wachten Schijnheilig het gaat ondertussen wel erg off topic

Spetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 08:00

Ik denk dat zoals eerder geschreven is steeds meer mensen een paard willen en kunnen onderhouden. De recreatieve paardensport is de laatste jaren enorm toegenomen. En daar moet natuurlijk wel een geschikt paard voor komen. Ws dat de koudbloeden daarom zo populair zijn geworden. En als een ras eenmaal goed bevalt, krijg je de mond op mond reclame. Koudbloeden zijn enorm veelzijdig en kunnen sober gehouden worden. Uitzonderingen daar gelaten. Tinkers, Haflingers, Fjorden zijn erg populair. Voor de wedstrijdsport zijn juist de KWPNers weer erg populair.
Toen ik zelf een paard wilde aanschaffen gaf iemand mij als tip, kijk eens bij een tinker. Nog nooit van gehoord. Ik reed op een manege en kende dus alleen de bruine paarden. Toen ik ze eenmaal zag en de karakterbeschrijving vond ik het ideaal voor mij. Mijn tinkermaatje gaat nooit weer weg.
groetjes Cindy en Spetter

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:57

Cloverdale schreef:
vind je het gek...
pennymeisjes willen die hengstenarabieren temmen Haha!

Kijk maar op http://groups.msn.com/arabianisland123, daar moet je een arabier vangen, temmen en 'opleren'.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:00

Bij ons in de omgeving lijken Tinkers en Shires ineens erg "in" te zijn.

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:07

Ik vermoed dat de tinker erg 'in' is. Vooral gezien de prijzen!
En o jee, ik doe mee met de rage..............

Rijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:27

ik zelf persoonlijk denk juist anda's