CGJ12 schreef:Nu heeft ie een reden.......
Karakter van de hengst

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
boertjesfan schreef:Het jammere voor Farmer is dat een aantal van zijn nakomelingen bijzonder goed presteert: helaas in het buitenland en dat telt niet mee voor de index... vreemd eigenlijk.
Voorbeeld: Le General springt GP onder een belg
Jolly Jumper springt GP onder een Amerikaan
Robber springt in het 1.45 onder een Italiaan
Lexus springt in het 1.50 onder een Deen
Dan nog even de dressuurpaarden: Java - Prix St G
En een goedgekeurde Zangersheide zoon - Livingstone - weliswaar dood, maar toch.
In Nederland lopen er gelukkig ook nog wel wat die het nationaal zowel in de spring- als dressuursport doen. Bijvoorbeeld Kocu - loopt GP dressuur. Zo kan ik nog wel even doorgaan.............
ceasario schreef:KWPN.
zo heeft de AID aan het KWPN laten weten ?????????
Moet je een eens het KWPN bellen en vragen van wie is een bepaald paard want ik wil meer weten over een bepaalde afst.
Antwoord :
Om privacy mogen en kunnen wij U dat niet mede delen.
boertjesfan schreef:Het jammere voor Farmer is dat een aantal van zijn nakomelingen bijzonder goed presteert: helaas in het buitenland en dat telt niet mee voor de index... vreemd eigenlijk.
Voorbeeld: Le General springt GP onder een belg
Jolly Jumper springt GP onder een Amerikaan
Robber springt in het 1.45 onder een Italiaan
Lexus springt in het 1.50 onder een Deen
Dan nog even de dressuurpaarden: Java - Prix St G
En een goedgekeurde Zangersheide zoon - Livingstone - weliswaar dood, maar toch.
In Nederland lopen er gelukkig ook nog wel wat die het nationaal zowel in de spring- als dressuursport doen. Bijvoorbeeld Kocu - loopt GP dressuur. Zo kan ik nog wel even doorgaan.............