Haflingerkeuring 10 juli

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 22:08

PePpeRL0vE schreef:
ff off topic @ Merle..

wat buigt die haflinger (woestijn?) in je avater ver door Bloos!
dat kan niet gezond zijn Haha!

Ik antwoord wel voor Merle Haha!

Die is ook niet gezond..Haha!
Hij staat nog steeds op de nominatie om thuis te blijven...

Verder kunnen jullie (als het droog is anders mag ze hem niet op want dan wordt hij nat. Schijnheilig .) Merle herkennen aan een groen petje met Woestein in "goudkleurige" letters er op..Haha!
Ik ben degende met een zenuwachtig bekkie die voor het eerst als bestuurslid een keuring meemaakt en ook nog eens een (waarschijnlijk) str*ntvervelende Haf in bezit heeft..oja netjes gekleed en indien het regent dikke jas, paraplu, dikke broek.....
Oftewel...
Ik had geloof ik beter eerst een jaartje zonder paard mee moeten doen en dan volgend jaar dat monster weer eens mee moeten nemen..maar nee ikke eigenwijs want ikke ook mijn paardje voor de stamboek opname willen hebben.. Scheve mond
Nog 2 nachtjes slapen....
Ach gut heb nu al buikpijn..
Oja we zijn er al heeeeeeel vroeg...en Woestein zal staan in een box dus kan de trailer niet omdopen tot BOKT trailer..
Nou zal nog even mijn controle lijstje voor Merle gaan maken.. Knipoog

Groetjes Angenita

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 22:53

De keuringstress Angenita Knipoog
Is Woes zo'n eikeltje dan?? (soms)

Woestein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-04 23:07

Hoffieeeh schreef:
De keuringstress Angenita Knipoog
Is Woes zo'n eikeltje dan?? (soms)

Ja ja de keuringsstress... heb al 2 jaar meegedaan maar nu als bestuurslid is het toch weer anders...en dan ook nog stamboek opname.. en ook nog eens het niet zelf klaar kunnen maken van je paard....( niet dat ik Merle niet vertrouw maar ja ben nu eenmaal een regelneef..).
pffff wordt moe van mezelf..
En ja Woes is soms geen eikeltje... Schijnheilig

merle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 11:19

Woestein schreef:
Ik antwoord wel voor Merle Haha!

Die is ook niet gezond..Haha!
Hij staat nog steeds op de nominatie om thuis te blijven...

Verder kunnen jullie (als het droog is anders mag ze hem niet op want dan wordt hij nat. Schijnheilig .) Merle herkennen aan een groen petje met Woestein in "goudkleurige" letters er op..Haha!
Ik ben degende met een zenuwachtig bekkie die voor het eerst als bestuurslid een keuring meemaakt en ook nog eens een (waarschijnlijk) str*ntvervelende Haf in bezit heeft..oja netjes gekleed en indien het regent dikke jas, paraplu, dikke broek.....
Oftewel...

Nou zal nog even mijn controle lijstje voor Merle gaan maken.. Knipoog

Groetjes Angenita

haha ja das ook beter voor jouw kan ik nix vergeten Haha! kan ik rustig blijven en jouw kalmeren Ach gut nee hoor komt wel goed

en ja ik wist niet wat ik natwoorden moet Bloos thx

Wedny

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 19:55

Wij zouden met 2 paarden komen. Maar de merrie heft een schop gekregen en loopt nu kreupel. Dus komen we helaas maar met 1 paard. Steffen dus. Van geartsje17. Verdrietig

geartsje17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-04 20:14

Nou steffen staat lekker schoon in de boxs!!

Nou tot morgen iedereen, en allemaal heel veel suc6 met jullie haffies morgen!!

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:51

Alle paardjes van Afke staan ook schoon in hun boxie Tong uitsteken (Voor zover ze nog schoon zijn...). Anne en ik hebben net de laatste gedoucht Knipoog

Tot morgen!!
We hopen jullie allemaal te vinden!! Tong uitsteken

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 20:54

Amber is ook weer helemaal netjes, vandaag voor de 2e keer gewassen. Ze ziet er supermooi uit al zeg ik het zelf Lachen Staart mooi geplozen, hoefjes nog even bijgevijld... om op te vreten!
Vind t toch wel spannend hoor, morgen de keuring en het voorbrengen... Ik hoop maar niet dat ik t verkeerd doe ofzo Bloos Haha niet dat er veel verkeerd te doen is, maar het is al zo'n tijd geleden dat ik op een keuring was! Haha het is toch ook wat IK en plankenkoorts Tong uitsteken

Sok

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 08:05

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ ik en mn achternichtje Daantjelover komen ook nog even langs zometeen *LOL* Party!!

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:23

Jaaaah! Wat leuk om jou daar te zien Evelyn (ja toch?!)! Leuke verrassing.
Ik heb het prima naar de zin gehad, vond t supergezellig met de heren op stap. En ook nog een eerste premie, nou dat maakt t stiekum toch nog weer net iets leuker Lachen haha ookal roep ik altijd t luidste dat we voor de lol gaan, het heeft toch ook wel wat, zo'n oranje lint Haha!

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 17:53

Geartsje17, Wedny, Dribbelkont, Winna,

Deze bokkers hebben Anne en ik niet gezien!! Verdrietig

De rest wel Tong uitsteken

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:03

Waren ze er niet, of hebben we ze niet herkend? En Merle: wat heb jij mooi haar!!!

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:08

heay, hoe is het trouwens met Afke gegaan met 'bestgaande rijpony'? Wij zijn namelijk na de 1e ronde weggegaan.......

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 18:23

Spekky schreef:
heay, hoe is het trouwens met Afke gegaan met 'bestgaande rijpony'? Wij zijn namelijk na de 1e ronde weggegaan.......

Afke.... Haha!:D

Was eerste met Lolly!!!!! Party!!:#

Haha!

Jeej, Ayco stond hoger dan Woes en Steffen Tong uitsteken:P (Hoezo ik ben vervelend??). He Geartsje, wie liep er met Steffen? Lijkt me niet dat jij opeens in een man bent veranderd? Haha!

Ow ja, hebben er nog anderen foto's gemaakt?? Anne wel Tong uitsteken Die zet ze nog op bokt... (morgen)

geartsje17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-04 19:39

Nou het was een hele leuke dag, steffen is opgenoemen in het keurstamboek en had een 2de premie!

Met bestgaande rijpaard mochten we niet door na de volgende ronde Huilen
Maar gelukkig kreeg ik heel veel complimenten van iedereen dat ik em super reed Bloos wel leuk om te horen en ze snapten ook niet waarom wij niet door mochten. maarja je weet nooit wat de jury wil zien!
IK reed trouwens met steffen in de laaste ronde had een donker blauwe rijjasje aan en had een bontje onder het zadel (geen zadelvormig bondje)

En idd ben niet in een man veranderd! haha! dat waren de 2 eigenaren van steffen, ik wou zelf niet met hem lopen. hun doen het vaker dus had liever dat zij het deden!

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 19:40

geartsje17 schreef:
Nou het was een hele leuke dag, steffen is opgenoemen in het keurstamboek en had een 2de premie!

Met bestgaande rijpaard mochten we niet door na de volgende ronde Huilen
Maar gelukkig kreeg ik heel veel complimenten van iedereen dat ik em super reed Bloos wel leuk om te horen en ze snapten ook niet waarom wij niet door mochten. maarja je weet nooit wat de jury wil zien!
IK reed trouwens met steffen in de laaste ronde had een donker blauwe rijjasje aan en had een bontje onder het zadel (geen zadelvormig bondje)

En idd ben niet in een man veranderd! haha! dat waren de 2 eigenaren van steffen, ik wou zelf niet met hem lopen. hun doen het vaker dus had liever dat zij het deden!

De laatste groep van bestgaand heb ik jammer genoeg niet gezien, op dat moment werd Ayco gechipt Knipoog

merle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 20:05

lees mn dag Haha! bij verslag van de dag

merle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 20:07

Alet schreef:
Waren ze er niet, of hebben we ze niet herkend? En Merle: wat heb jij mooi haar!!!

ohw echt Haha! dankjewel i vond et leuk om te meeten

Spekky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 20:24

Hoffieeeh schreef:
Afke.... Haha!:D

Was eerste met Lolly!!!!! Party!!:#

Haha!

Jeej, Ayco stond hoger dan Woes en Steffen Tong uitsteken:P (Hoezo ik ben vervelend??). He Geartsje, wie liep er met Steffen? Lijkt me niet dat jij opeens in een man bent veranderd? Haha!

Ow ja, hebben er nog anderen foto's gemaakt?? Anne wel Tong uitsteken Die zet ze nog op bokt... (morgen)

Woooowww, vet goed!! Hartstikke gefeliciteerd!!!!

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 20:48

Hoffieeeh schreef:
Geartsje17, Wedny, Dribbelkont, Winna,

Deze bokkers hebben Anne en ik niet gezien!! Verdrietig

De rest wel Tong uitsteken
en toch waren we vlak bij Haha!

maar ja druk met kijken en jullie waren ook druk bezig met je haffies

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 22:09

Dribbelkont schreef:
en toch waren we vlak bij Haha!

maar ja druk met kijken en jullie waren ook druk bezig met je haffies

Jahaa?? Waar waren jullie dan zo ong? Tong uitsteken

Je zou wat zeggen..! Tong uitsteken

Dribbelkont

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 08:01

vlak naast je haha.
bij de voorkeuring hebben we jullie gezien
we stonden bij bordje ring 1

merle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 09:09

ik heb dribbelkont ook niet gezien geloof ik:S maja tussen al die mensen moet je wel erg gokke dan he

Winna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 10:21

En ik was er ook. Jullie hebben me vast ook wel gezien. Winna was nl de dagkampioen en ze werd ook nog erekampioen! Had het nooit verwacht, al vond ik haar er natuurlijk wel mooi voorstaan, maar dat vind iedereen van zn eigen paard Knipoog

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 11:02

Winna schreef:
En ik was er ook. Jullie hebben me vast ook wel gezien. Winna was nl de dagkampioen en ze werd ook nog erekampioen! Had het nooit verwacht, al vond ik haar er natuurlijk wel mooi voorstaan, maar dat vind iedereen van zn eigen paard Knipoog

Oww! Dan ben jij van Winna Way Tong uitsteken

Jij reed bij bestgaand bij ons in de groep Bloos!