ceasario schreef:Nu wanneer we een beetje zulke dieren weg selecteren
en niet rijden of die paarden allemaal aan een vallende ziekte lijden ,komt het in mijn ogen best goed.

zonder dat onderstreepte gewauwel snap ik het nog..........

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GribaldiFAN schreef:Er wordt btw weinig gereageerd op de Partnerkeuze van poetin. nl Jazz!
CGJ12"]
[quote="GribaldiFAN schreef:En idd als ik haar was geweest had ik ook met een big smile rondgereden. (schijt aan iedereen)!
![]()
![]()
CGJ12 schreef:Jazz is geen keuze, dat overkómt je...............:D:D
(niet slaan a.u.b.)
galop schreef:ik vind hem bij zijn vorige amazone een stuk mooier lopen, je ziet wel dat hij kan lopen, maar ik zie dat achterbeen nog niet zoals bij zijn oude amazone, en zijn voorbeen strekt ook nog niet zo, en verder zie ik een foto waar haar hele hoofd scheef is van poëtin he, en ik zie op veel foto's pöetin ook haar mond opentrekken, niet echt een goed teken he, dus ik denk dat dat achterbeen gebruik wel wta beter kan als je zo kijkt naar die foto's bij de oude amazone en dus ook automatisch het voorbeen, vind het nu nog niet echt spetteren, als pöetin niet zo goed was geweest wat het denk ik flut geweest...ze denkt zkere dat je succes kunt kopen
Aimee schreef:*zucht* gaat dit topic ook weer verder borduren op hetzelfde liedje?
Het lijkt hier wel RT, met de voortdurende discussie over LDR versus klassiek.
Ben ik dan de enige die daar ziek van wordt? Het ging hier over een super-paard waar naar mijn idee in eerdere topics over is geschreven dat ze juist géén voorbeen-sleper is. Mijn uitermate slechte geheugen verteld mij dat dit zowel door Ceasario als Anna42 werd gesteld, mede door het wat klassieke type pastte Troy toch fenotypisch goed bij Poetin?
Wellicht heb ik het bij het verkeerde eind.
CGJ12 schreef:Dat was dus Nico Witte.
Hoe kun je zoiets nu vergeten.........
Al mijn vooroordelen worden weer eens bevestigd..... (penny's zijn het op Bokt,... allemaal Penny's)![]()
![]()
CGJ12 schreef:Dat was dus Nico Witte.
Hoe kun je zoiets nu vergeten.........
Al mijn vooroordelen worden weer eens bevestigd..... (penny's zijn het op Bokt,... allemaal Penny's)![]()
![]()