Poetin show dalhoeve??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:16

ceasario schreef:
Nu wanneer we een beetje zulke dieren weg selecteren
en niet rijden of die paarden allemaal aan een vallende ziekte lijden ,komt het in mijn ogen best goed. OK dan!

Verward ikke niet snap........

zonder dat onderstreepte gewauwel snap ik het nog.......... Haha!

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:17

De grond in vallen op hun snoeter butse. etc. Haha!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:17

GribaldiFAN schreef:
En idd als ik haar was geweest had ik ook met een big smile rondgereden. (schijt aan iedereen Tong uitsteken)! Haha! Haha! Haha!

Net als Edje op Grib dus..... Tong uitsteken

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:18

ceasario schreef:
De grond in vallen op hun snoeter butse. etc. Haha!

Ik begrijp wel wat je bedoelde Ceasario, maar je wist het er weer zo krom neer te zetten dat ik al ging twijfelen of jij je inburgeringscursus wel met goed gevolg had afgelegd............... Haha!

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 14:19

Er wordt btw weinig gereageerd op de Partnerkeuze van poetin. nl Jazz!

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:19

GribaldiFAN schreef:

Dat wordt voorbenen Knipoog

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:20

*zucht* gaat dit topic ook weer verder borduren op hetzelfde liedje?

Het lijkt hier wel RT, met de voortdurende discussie over LDR versus klassiek.

Ben ik dan de enige die daar ziek van wordt? Het ging hier over een super-paard waar naar mijn idee in eerdere topics over is geschreven dat ze juist géén voorbeen-sleper is. Mijn uitermate slechte geheugen verteld mij dat dit zowel door Ceasario als Anna42 werd gesteld, mede door het wat klassieke type pastte Troy toch fenotypisch goed bij Poetin?
Wellicht heb ik het bij het verkeerde eind.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 14:23

Alleen nu is dus de keus niet op troy gevallen maar op jazz. Dus waarom zou hij volgens jullie wel of niet bij poetin passen??

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:23

ik vind hem bij zijn vorige amazone een stuk mooier lopen, je ziet wel dat hij kan lopen, maar ik zie dat achterbeen nog niet zoals bij zijn oude amazone, en zijn voorbeen strekt ook nog niet zo, en verder zie ik een foto waar haar hele hoofd scheef is van poëtin he, en ik zie op veel foto's pöetin ook haar mond opentrekken, niet echt een goed teken he, dus ik denk dat dat achterbeen gebruik wel wta beter kan als je zo kijkt naar die foto's bij de oude amazone en dus ook automatisch het voorbeen, vind het nu nog niet echt spetteren, als pöetin niet zo goed was geweest wat het denk ik flut geweest...ze denkt zkere dat je succes kunt kopen

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:25

GribaldiFAN schreef:

Elke Jazz uit Poëtin mogen ze mij brengen............. ik heb nog wel een paar stallen vrij Haha!

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:25

GribaldiFAN schreef:

Dat is niet nodig, aangezien ze van plan zijn meerdere embryo's te spoelen van verschillende hengsten. Hoeveel waren het er ook alweer? 6 tot 8 ofzo?
Jazz was één van de hengsten waar de keuze op was gevallen omdat iemand dat toch gevraagd had? Die wou dat veulen hebben toch? Zal ie wel veel geld voor hebben geboden en daarom doen ze eerst die combi, wellicht is de volgende er eentje met Troy of één van de andere hengsten die hun uitermate deskundige adviesheren hebben aangedragen. In ieder geval staat me bij dat Jazz niet hún keuze was.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:26

Aimee schreef:
In ieder geval staat me bij dat Jazz niet hún keuze was.

Jazz is geen keuze, dat overkómt je............... Haha!:D:D

(niet slaan a.u.b.) Vriendjes zijn?

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:27

CGJ12 schreef:
Elke Jazz uit Poëtin mogen ze mij brengen............. ik heb nog wel een paar stallen vrij Haha!

ELKE nakomeling van Poetin mogen ze bij mij brengen, van mijn part is de vader een Belgisch trekpaard.... (sorry voor de trekpaarden liefhebbers, niet neerbuigend bedoeld)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:28

GribaldiFAN schreef:
Alleen nu is dus de keus niet op troy gevallen maar op jazz. Dus waarom zou hij volgens jullie wel of niet bij poetin passen??

Dat was toch al bekend? Er zou eerst een Jazzje komen (op bestelling van iemand toch?) en daarna zouden ze het zelf met Troy proberen.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 14:28

CGJ12"]
[quote="GribaldiFAN schreef:
En idd als ik haar was geweest had ik ook met een big smile rondgereden. (schijt aan iedereen Tong uitsteken)! Haha! Haha! Haha!

Net als Edje op Grib dus..... Tong uitsteken
[/quote]
Ja edje is fantastisch die heeft lol in het rijden en dat straalt ie uit.
Patty daarintegen keek zwaar gespannen en serieus, dat je er bijna bang van werd. (tuurlijk wel begrijpelijk). Maar kom op je hebt het beste paard van de avond dan mag je volgens mij wel lachen want alle mensen langs de kant hebben het nakijken.
Mag deze foto een voorbeeld voor haar zijn!! Haha!
Dus voortaan allemaal in edwardsmile op het paard Knipoog Haha! Cool
Afbeelding

Zo kan het ook OK dan! Lekker relexed who cares wat iedereen denkt of zegt?! Als ze met die mentaliteit de volgende keer de ring in gaat kan het alleen maar beter gaan!

Overigens als ik op zo´n prachtknol als gribaldi mocht zitten zou ik ook intens gelukkig zijn Lovers
Laatst bijgewerkt door HorseMoments op 18-03-04 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:29

Aimee schreef:
ELKE nakomeling van Poetin mogen ze bij mij brengen, van mijn part is de vader een Belgisch trekpaard....

Die mag jij dan wel hebben..........

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:30

relaxed..............????
KRAMP.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:30

CGJ12 schreef:
Jazz is geen keuze, dat overkómt je............... Haha!:D:D

(niet slaan a.u.b.) Vriendjes zijn?

Ik ga niet slaan hoor CGJ.... Haha! Ben eigenlijk een heel lief meisje hoor.... Schijnheilig

Maar als je even gaat zoeken in de topics en nieuwsberichten over Poetin zul je wel ergens het bericht vinden waarin de van der Zwans vertellen dat één of andere fokker hun heeft gevraagd Poetin te dekken met Jazz, hij wou dat veulen hebben.

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:31

Dat was dus Nico Witte.
Hoe kun je zoiets nu vergeten.........
Al mijn vooroordelen worden weer eens bevestigd..... (penny's zijn het op Bokt,... allemaal Penny's)
Haha! Haha! Haha!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:32

galop schreef:
ik vind hem bij zijn vorige amazone een stuk mooier lopen, je ziet wel dat hij kan lopen, maar ik zie dat achterbeen nog niet zoals bij zijn oude amazone, en zijn voorbeen strekt ook nog niet zo, en verder zie ik een foto waar haar hele hoofd scheef is van poëtin he, en ik zie op veel foto's pöetin ook haar mond opentrekken, niet echt een goed teken he, dus ik denk dat dat achterbeen gebruik wel wta beter kan als je zo kijkt naar die foto's bij de oude amazone en dus ook automatisch het voorbeen, vind het nu nog niet echt spetteren, als pöetin niet zo goed was geweest wat het denk ik flut geweest...ze denkt zkere dat je succes kunt kopen

Dat denkt ze volgens ons dus ook. Hier een beetje de kwestie van veel geld en een tikkeltje arrogant zijn en dus niet meer nadenken.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 14:33

Overigens werd er verteld dat die embryo al gespoeld is. Echter vertelde de desbetreffende fokker (die hier staat aangegeven als een of andere fokker..) dat de daadwerkelijke embyo nog niet gespoeld is....

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:35

Aimee schreef:
*zucht* gaat dit topic ook weer verder borduren op hetzelfde liedje?

Het lijkt hier wel RT, met de voortdurende discussie over LDR versus klassiek.

Ben ik dan de enige die daar ziek van wordt? Het ging hier over een super-paard waar naar mijn idee in eerdere topics over is geschreven dat ze juist géén voorbeen-sleper is. Mijn uitermate slechte geheugen verteld mij dat dit zowel door Ceasario als Anna42 werd gesteld, mede door het wat klassieke type pastte Troy toch fenotypisch goed bij Poetin?
Wellicht heb ik het bij het verkeerde eind.

Ik zeg toch niks. Huilen

We krijgen zelf een veulen uit die moederlijn.
Maar wel uit een klassiek type.
Ik heb vorige jaar ongeveer 16 produkten daar in Neustadt gezien uit die merrielijn.
En dan moet je daar mijn inziens geen overdreven lang bewegende hengst opzetten.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 14:35

CGJ12 schreef:
Dat was dus Nico Witte.
Al mijn vooroordelen worden weer eens bevestigd..... (penny's zijn het op Bokt,... allemaal Penny's)
Haha! Haha! Haha!

CGJ Knipoog Tong uitsteken Haha! Btw ik heb ook wel wat stalletjes vrij voor poetins kinderen, overigens ook wel voor poetin zelf hoor als het echt een blamage mocht worden... Cool

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:36

CGJ12 schreef:
Dat was dus Nico Witte.
Haha! Haha! Haha!

Ja hoor CGJ, ik ben wel een pennymeisje als jij dat wilt. Helemaal niet erg, dan gaat het ten minste nog om het plezier met de paarden, de liefde voor de dieren, het pure genieten. Zonder al die druk en poespas er omheen..... ik word er jaloers van.....

Het komt er op neer dat het me geen zak interesseerd wie er nou een Jazz uit deze geweldige merrie wil. Het interesseerd me meer wie er wél weloverwogen fokkerskeuzes maken.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 14:37

Als het op bestelling van iemand anders was dan hoop ik dat de eigenaar van het veulen er geen spijt van krijgt.