Onze eerste keuring was vorig jaar van de vriendenkring. Dat is meer een fundag als ik dat zo mag noemen. Die vindt plaats op de eerste zaterdag van september in Nunspeet.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
JoannevZ schreef:LaDonna75 schreef:Leuk Joanne! Misschien zien we elkaar daar nog, ik heb mijn beide jaarlingen ingeschreven
Oh leuk! Welke categorie? Zijn er ook nog mensen die morgen naar mega welsh event gaan?
Ladygiroc schreef:Bedankt voor de antwoorden.
Ik heb me nooit met keuringen bezig gehouden en dacht altijd dat 1e premie een super goed gebouwd dier was en dat er ook 2e en 3e premies gegeven worden en dat er ook ongeprimeerde naar huis gingen.
Of is dat wellicht bij andere stamboeken wel.
AdemoJoey schreef:Ik was gisteren graag (als kijker) naar het Mega Welsh Event gegaan, maar helaas gooide migraine roet in het etenIk ben met name benieuwd naar de sectie D (vanaf 13.00, baan A geloof ik). Zijn hier ook foto's van? En bekend welke stallen er bij deze pony's horen? Ik ben erg benieuwd, aangezien ik mogelijk op zoek ga naar een speld in een hooiberg
AdemoJoey schreef:Ik was gisteren graag (als kijker) naar het Mega Welsh Event gegaan, maar helaas gooide migraine roet in het etenIk ben met name benieuwd naar de sectie D (vanaf 13.00, baan A geloof ik). Zijn hier ook foto's van? En bekend welke stallen er bij deze pony's horen? Ik ben erg benieuwd, aangezien ik mogelijk op zoek ga naar een speld in een hooiberg
JoannevZ schreef:Vond die zwarte d echt gaaf om te zien, maar de vos vond ik aanzienlijk beter bewegen.
Bij de a'tjes 4 t/m 7 jarige merries zonder veulen had onze merrie zeker niet misstaan. Is het mega welsh event qua pony's te vergelijken met een regionale keuring?