Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
juuljb schreef:Ook gefeliciteerd met je eigen zwangerschap! Ik snap dat het niet altijd te plannen is, maar is dat niet mega spannend om ongeveer tegelijk te gaan bevallen met je paarden?
jennyk schreef:kabayo: gefeliciteerd, ook met je eigen zwangerschap. Echt super dat Zilver nu wel drachtig is geworden van een champagne baby!
pien_2010 schreef:Leuke fotos en ik begrijp dat Minthe graag alle verhalen van je dochter wil aanhoren.
Kadengkadeng schreef:Ik heb een gokje gewaagd! Ben je van plan het veulen aan te houden?
Kabayo schreef:pien_2010 schreef:Leuke fotos en ik begrijp dat Minthe graag alle verhalen van je dochter wil aanhoren.
Minthe luisterd graagZe is heel lief voor haar. Zilver is wat lomper en denkt vooral dat Nora lekkers in haar handjes heeft.
Kadengkadeng schreef:Ik heb een gokje gewaagd! Ben je van plan het veulen aan te houden?
Leuk! De champagne blijft sowieso. Een hengst zal wellicht een keer te koop komen. Ik ben geen hengsten/ruinen mensDus ik duim echt heel hard voor een merrie om er ook uiteindelijk mee te fokken
Als Minthe een effen veulen krijgt zal die verkocht worden. Ongeacht geslacht.
Een bonte hengst wou ik houden om eens een hengstenkeuring mee te maken en misschien daarna 2 jaar rijden en dan verkopen. Niet om eeuwig aan te houden. Een bonte merrie wou ik eigenlijk verkopen maar m’n man en moeder zegt dat die moet blijvenDus ik weet dat nog niet
Kabayo schreef:jennyk schreef:kabayo: gefeliciteerd, ook met je eigen zwangerschap. Echt super dat Zilver nu wel drachtig is geworden van een champagne baby!
Dankje! Jaa ik ben als een kind zo blij. Ik was niet bij de inseminatie en ze stond op een Friezen stal met meerdere Friese dekhengsten. Is het gek dat ik bang ben dat er stiekem een ‘zwarte’ in is gekomen?haha!
[/img]
pien_2010 schreef:Vruchtbaar plekje bij jullie met al die veulentjes en dikker wordende dames....
chanicha schreef:Het zijn gewoon spiegels![]()
Ze hebben het getroffen met jou als baasje