Junior STV vind ik echt prachtig

Ik kende een Ulft en dat wel een ontzettend lief paard, en ook groot. Hij zat rond de 1.80
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_San87_ schreef:Zat trouwens te denken over die fotovan Calypso II, kan het zijn dat de hengst daar al ouder was? Ik weet nog dat Belisar op zijn oude dag ook niet meer zo best op zijn benen stond. Zelfde ook voor Chin Chin.
sevenofnine schreef:@Mungbean die had ik ook al eens zien voorbijkomen. Hoe oud is die daar? 27 klopt dat wel? Duurzaam beestje...
Mungbean schreef:sevenofnine schreef:@Mungbean die had ik ook al eens zien voorbijkomen. Hoe oud is die daar? 27 klopt dat wel? Duurzaam beestje...
Dat klopt wel denk ik. Hij is 29 jaar geworden en toen onverwacht gestorven.
Ik heb een merrie met moeders vader Uniform en een Junior gehad.
Junior heb ik bezocht toen hij bij Bosma was.
oji schreef:Cor de la Bruyere en Burggraaf zijn al genoemd...wat een geweldige hengsten. Zulke fijne nakomelingen van gereden.![]()
![]()
![]()
Wie ook niet mogen ontbreken:
Contender:
[ Afbeelding ]
En de vader van mijn merrie...zo weg van deze hengst die wel 33 jaar in hele goede/fitte gezondheid is geworden: Hemmingway. Wat een uitstraling en karakter!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
_San87_ schreef:Elisa2 schreef:Oh Haarlem, hij was afgekeurd toch?
Wow die hals San... indrukwekkend.
Ah top, die knappe Sandro Song staat er ookal.![]()
Ik heb nog de vader van Sandro Song:
[ Afbeelding ]
Sandro
Grannus was ook wel Hollandsch welvaren op die foto. Maar idd een flinke hals alsnog.
mala26 schreef:Wat een leuk topic!
Ik vindt dat deze hengst ook niet mag ontbreken : Utrecht. Jaren geleden toen hij bij van Helden stond nog een dag voor hem mogen zorgen. En heb jarenlang een super leuke nakomeling van hem gereden.
[ Afbeelding ]
janderegelaa schreef: