Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kevinsky schreef:Voor de 1400,- die Everglow moet gaan kosten zonder officiële goedkeuring laat ik hem nog wel ff staan.![]()
Zijn er misschien nog meer opties die jullie vinden passen waar ik naar kan kijken?
kevinsky schreef:Misschien heb ik het fout.
Ik dacht dat ze nu idd mochten dekken. Maar pas officieel goedgekeurd waren na afleggen van een goed verichtingsonderzoek.
Maar als ze die om wat voor reden niet afleggen of er vroegtijdig uit gaan. Het risico voor de fokker is.
Ik zag dat Reesink Floriscount naar Nederland heeft gehaald voor dit seizoen. Dat zou wellicht ook nog wel een leuke optie zijn. Hij staat wel bekend om zijn fijne karakter. In zo verre dat ik weet. En in combinatie met Ferro bloed heb je natuurlijk Kyton!
Wat zijn jullie gedachten omtrent V power? Hij lijkt mij wel mooi te kunnen veredelen en het gangen werk te kunnen verbeteren. Maar kwa karakter heb ik geen idee.. En dan moet het sperma uit Denemarken komen. Daar heb ik geen ervaring mee. Ook niet met de kosten oid het met zich mee brengt.
Ik heb Total McLaren ook nog in mijn achterhoofd.
kevinsky schreef:Elisa de merrie zelf is 1,76m en wel redelijk langgeleid. Maar bloed in de zin van luxe natuurlijk niet.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Daan G ziet er zeker leuk uit. Al heeft die via Zack en Olymbrio wel al een flinke scheut jazz en Ferro bloed mee.
kevinsky schreef:Een leuk, gezond sportpaard met een ongecompliceerd karakter die uiteindelijk ook door een amateur te rijden is.
En als het een merrie word, hoop ik dat ze goed genoeg is om een leuke ibob te lopen met ster (of hoger) predicaat.
Voor mijzelf hoeft het niet heel erg luxe. Al is het wel commercieler voor de verkoop van een hengst verwacht ik.