Wat leuk dat ze elkaar zo opzoeken en dat ze bij mams op audiëntie gaan! Hopelijk snel een veulen voor mams, kijken wat de heren daarvan vinden.
Imaginaerum
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-25 21:17
Jazeker, Libera! Ik stuur traditiegetrouw de winnaar een reep chocolade per post, zou dat goed gaan als ik hem naar Amerika stuur of krijgen we dan een importheffing aan onze broek? Dank je, Mer. Jouw zwarte merrieveulen zou een mooi kwartet vormen bij mijn zwartjesverzameling, maar helaas heb ik geen tijd, geld en plek voor nog meer uitbreiding. Muga, ja, ik ben erg benieuwd.. Vermoedelijk vindt hare majesteit het nog eerst nog even niet zo geslaagd als de heren hun nek te ver uitstrekken naar het nieuwe veulentje.
Update in de gokjeswedstrijd: iedereen die het nog wil, mag een gokje insturen vóór maandag a.s. (19 mei) 21.00. Daarna sluit ik de inzendperiode. Wie gaat de reep chocolade deze keer winnen?
Kally - 11 mei - merrie - geheel zwart X2305 - 13 mei - merrie - zwart met 1 wit voetje Libera - 21 mei - merrie - zwart met 2 witte voetjes achter Lyona - 23 mei - merrie - zwart, geen aftekeningen Muga - 23 mei - hengst - bles en 2 witte voetjes voor Konstantine - 24 mei - merrie - 1 wit voetje achter Mer1980 - 25 mei hengst - zwart met 2 x wit en kol Wesseltje - 26 mei - hengst - wit voetje achter Lalladidoo - 28 mei - merrie - klein kolletje en wit voetje
Ik ga voor 25-05-2025 en een zwart merrieveulentje met 2 witte voetjes voor en een blesje (mijn telefoon wil echt steeds maar bloesje ervan maken )
Imaginaerum
Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-25 12:50
Wat leuk dat jullie nog meegokken! Komen er nog meer stille meelezers meedoen? Libera, dat lijkt me reuzegezellig, maar ik zou me echt een doodvreten in Amerika met mijn figuurlijke bloedgroep nutella. En ik zou Raven en haar veulentje stiekem meesmokkelen naar Nederland. Sanet, als je wint, dan laat ik een bloesje maken met een print van het veulentje erop.
Kally - 11 mei - merrie - geheel zwart X2305 - 13 mei - merrie - zwart met 1 wit voetje Daks - 19 mei - merrie met klein kolletje en 1 wit sokje Libera - 21 mei - merrie - zwart met 2 witte voetjes achter Kally - 22 mei - merrie - geheel zwart Lyona - 23 mei - merrie - zwart, geen aftekeningen Muga - 23 mei - hengst - bles en 2 witte voetjes voor Konstantine - 24 mei - merrie - 1 wit voetje achter Sanet - 25 mei - merrie - zwart met 2 witte voetjes en een blesje Mer1980 - 25 mei hengst - zwart met 2 x wit en kol Wesseltje - 26 mei - hengst - wit voetje achter X2305 - 27 mei - merrie - zwart met 1 wit voetje Lalladidoo - 28 mei - merrie - klein kolletje en wit voetje
Imaginaerum
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-25 20:29
De inzendperiode is gesloten voor de gokjeswedstrijd, wie zal er winnen? Het is alsof Gen meeluistert, want zelfs de spleet tussen haar uiers is gevuld.
Rio viert vandaag zijn vierde verjaardag en hij had verjaardagsvisite: vier teken rond zijn neus. Na het verwijderen mocht hij nog even kinderrijpony spelen. Ik moet zelf nog even rustig aan doen omdat mijn kaakbotten nog wat poreus zijn (vier gaten per kant waar de schroeven zaten), maar Isolde grijpt uiteraard haar kans waar het kan.
Ze heeft nog 2 dagen om er een zwarte merrie uit te floepen ze maakt het wel lekker spannend!
Ahh leuke kinderpony, wat braaf doet mijn 4 jarige ‘m niet na
Imaginaerum
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-25 22:46
Welkom, RoWi! Libera, straks wil Gen me echt naar Amerika hebben als ze jouw gokje laat uitkomen. Rio de kinderpony is wel in trek, misschien moet ik maar pennylesjes op hem gaan aanbieden? Hij vindt al die gezelligheid prachtig. Ik houd mijn hart wel vast voor hoe erg Isolde hem gaat toetakelen met kerst, want ze heeft van onze stalhoudster een pakket gekregen met allerlei kerstversiering voor paarden. Je kunt het je zo gek niet bedenken of het zit erin.
Gen was net wat onrustig, maar ze ligt nu even lekker te rusten. Mijn wekkers staan voor iedere 45 minuten vannacht, sleep is for the weak. Oja, voor de Boktbodembekkingpolitie: het lijkt alsof ze op beton ligt onder het laagje stro, maar dit zijn dikke rubberen matten. Zodra ze gaat bevallen, kieper ik er een pak stro bij.
Geen veulen, wel wallen onder mijn ogen. Ik dacht echt dat Gen er dit jaar eerder voor zou gaan omdat ze vroeg begon met uier vullen, maar ze neemt toch gewoon weer lekker haar tijd. De boel loopt eerder wat terug dan dat ze doorzet.
Ze doet nog even avondyoga.
Nog even een foto delen van Jut en Jul, die twee zijn echt onafscheidelijk.
Ben nu wel heeel benieuwd naar het veulentje! Kom op Gen
Imaginaerum
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-25 00:49
Vandaag is Gen uitgerekend. Ze maakt nog geen aanstalten tot bevallen, ik zie haar vooral lekker slapen of eten, veel eten.
Dit was om 14.00 vandaag (of nouja, gisteren).
Kally - 11 mei - merrie - geheel zwart X2305 - 13 mei - merrie - zwart met 1 wit voetje Daks - 19 mei - merrie met klein kolletje en 1 wit sokje Libera - 21 mei - merrie - zwart met 2 witte voetjes achter Kally - 22 mei - merrie - geheel zwart Lyona - 23 mei - merrie - zwart, geen aftekeningen Muga - 23 mei - hengst - bles en 2 witte voetjes voor Konstantine - 24 mei - merrie - 1 wit voetje achter Sanet - 25 mei - merrie - zwart met 2 witte voetjes en een blesje Mer1980 - 25 mei hengst - zwart met 2 x wit en kol Wesseltje - 26 mei - hengst - wit voetje achter X2305 - 27 mei - merrie - zwart met 1 wit voetje Lalladidoo - 28 mei - merrie - klein kolletje en wit voetje