Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar aan haar uier te zien, denk ik dat ik nog even geduld moet hebben.
 Maar aan haar uier te zien, denk ik dat ik nog even geduld moet hebben. 

Hij sliep zo diep, hij lag er heerlijk bij te snurken.
 Hij sliep zo diep, hij lag er heerlijk bij te snurken.   

Ik stuur traditiegetrouw de winnaar een reep chocolade per post, zou dat goed gaan als ik hem naar Amerika stuur of krijgen we dan een importheffing aan onze broek?
 Ik stuur traditiegetrouw de winnaar een reep chocolade per post, zou dat goed gaan als ik hem naar Amerika stuur of krijgen we dan een importheffing aan onze broek? 
 Jouw zwarte merrieveulen zou een mooi kwartet vormen bij mijn zwartjesverzameling, maar helaas heb ik geen tijd, geld en plek voor nog meer uitbreiding.
 Jouw zwarte merrieveulen zou een mooi kwartet vormen bij mijn zwartjesverzameling, maar helaas heb ik geen tijd, geld en plek voor nog meer uitbreiding.   

Daarna sluit ik de inzendperiode.
 Daarna sluit ik de inzendperiode.   
  Wie gaat de reep chocolade deze keer winnen?
 Wie gaat de reep chocolade deze keer winnen?   

)
 )                                                          Komen er nog meer stille meelezers meedoen?
 Komen er nog meer stille meelezers meedoen?  
  En ik zou Raven en haar veulentje stiekem meesmokkelen naar Nederland.
 En ik zou Raven en haar veulentje stiekem meesmokkelen naar Nederland.   

Het is alsof Gen meeluistert, want zelfs de spleet tussen haar uiers is gevuld.
 Het is alsof Gen meeluistert, want zelfs de spleet tussen haar uiers is gevuld.  

Na het verwijderen mocht hij nog even kinderrijpony spelen. Ik moet zelf nog even rustig aan doen omdat mijn kaakbotten nog wat poreus zijn (vier gaten per kant waar de schroeven zaten), maar Isolde grijpt uiteraard haar kans waar het kan.
 Na het verwijderen mocht hij nog even kinderrijpony spelen. Ik moet zelf nog even rustig aan doen omdat mijn kaakbotten nog wat poreus zijn (vier gaten per kant waar de schroeven zaten), maar Isolde grijpt uiteraard haar kans waar het kan.   

ze maakt het wel lekker spannend!
 ze maakt het wel lekker spannend! doet mijn 4 jarige ‘m niet na
 doet mijn 4 jarige ‘m niet na  

Hij vindt al die gezelligheid prachtig. Ik houd mijn hart wel vast voor hoe erg Isolde hem gaat toetakelen met kerst, want ze heeft van onze stalhoudster een pakket gekregen met allerlei kerstversiering voor paarden.
 Hij vindt al die gezelligheid prachtig. Ik houd mijn hart wel vast voor hoe erg Isolde hem gaat toetakelen met kerst, want ze heeft van onze stalhoudster een pakket gekregen met allerlei kerstversiering voor paarden.   
   Je kunt het je zo gek niet bedenken of het zit erin.
 Je kunt het je zo gek niet bedenken of het zit erin.   

De boel loopt eerder wat terug dan dat ze doorzet.
 De boel loopt eerder wat terug dan dat ze doorzet.

Ze maakt nog geen aanstalten tot bevallen, ik zie haar vooral lekker slapen of eten, veel eten.
 Ze maakt nog geen aanstalten tot bevallen, ik zie haar vooral lekker slapen of eten, veel eten.