Ik vind ze ook echt heel mooi! Erg ras typisch beide! Ik vind de moeder van Calmandro ergg mooi, wat een power en ras straalt zij uit en met zo’n prachtig veelbelovend veulen aan de voet, echt wauw!!
Spannend! Ik hoop toch zo dat het een levend en gezond veulen is. Was zo zielig vorig jaar, toen volgde ik je topic ook. Dit jaar maar eens gewoon alleen maar geluk hebben hoor met je veulens!
Sowieso heb je al prijs met dat leuke hengstveulen, ik heb zo het gevoel dat die het goed gaat doen op de keuring. (Het merrie veulen is ook mooi, daar niet van).
Dankjewel allemaal was zelf ook verrast met die grote bles gaat net niet de ogen in, onder de kin is ze ook helemaal wit en op haar wangetjes zitten ook wat vlekjes
Madelicious Ellanora
Hier alles goed gegaan! Vlotte bevalling, Staan, drinken en poepen, Charinde heeft zin aan eten, super dus. Was voor haar even gek dat de kleine ging drinken, ze bleef niet stil staan, ze was uitbundig aan het likken, toch even de kleine die richting op gedaan en moeder vast gehouden daarna was het al snel normaal en makkelijk voor ze , vorig jaar een dood veulentje en nu zo'n prachtige levende ernaast bracht toch wat tranen in de ogen dat het goed ging allemaal