Ik liet mijn nietpaarden-man het racefilmpje zien en die vond het helemaal geweldig haha.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gnome schreef:Zeker bizar. Zo zie je ook maar hoeveel een veulen in de buik ook nog ontwikkeld in de laatste maand. Hij heeft nu ook niet meer zo'n bol voorhoofd toch?
Mondy schreef:Wat een verschil zeg ! Wat merk je nu nog vooral qua verschil in bijv gedrag vergeleken met een "normaal" veulen ?
Hij is echt ontzettend wijs
fransje23 schreef:Wat een groots karakter en levenslust heeft de, steeds minder, kleine man!
Lalladidoo schreef:Dat gras komt boven hem uit joh! Hij is ook braaf lijkt zo aan het touwtje. En dat staartje
Gnome schreef:Zeker bizar. Zo zie je ook maar hoeveel een veulen in de buik ook nog ontwikkeld in de laatste maand. Hij heeft nu ook niet meer zo'n bol voorhoofd toch?
thequeensmum schreef:Daar heb je helemaal gelijk in, maar dit veulen heeft 13 maanden gezeten.
Wat is/wordt hij leuk!! Ik geloof dat ik verliefd ben. Hij is zo verschrikkelijk schattig. Hoop echt ooit nog eens te zien hoe hij is als 3- of 4-jarige
Percy schreef:Ik krijg elke keer weer een glimlach op mijn gezicht als ik hem zo rond zie huppelen. Wat een geweldig dier
welmoedz schreef:Wat een klein wonder en een bijzonder verhaal. Prachtig en schattig veulen! En wat een ontzettend lieve mama heeft hij
Kabayo schreef:Wat een lief klein hummeltje zeg. Ben heel benieuwd hoe hij uitgroeit
Hoe spreek je zijn naam uit? Ik lees het als Jur
Mondy schreef:Die is gewoon mak geborenDat wordt later of een heeeeele brave of een heeeeeele grote draak
Binck8 schreef:Gezien jullie zoveel met hem doen en ondernemen denk ik dat je straks echt een super trouw en makkelijk vriendje gaat hebben. Heel fijn, die nieuwsgierigheid en vertrouwen! Onzettend leuk ventje!
Firelight schreef:Al vanaf de eerste post van zijn geboorte verliefd op dit veulen![]()
Zo fijn dat we hem zo mogen volgen.
E4D schreef:Stille meelezer en volger meldt zich ook even. Hoe groot is de kleine Y'ur nu?
nevica schreef:Ah dat filmpje, dappere man.