Omdat het gras toch wel echt op was heb ik ze in een stuk gangpad gezet. Mooi stuk schaduw en ook nog een lekker windje. Dat was heel fijn. En een sprintje trekken ging ook prima
chanicha
Geplaatst: 11-08-24 11:25
Hahah praatjes genoeg Heerlijk ding hoor
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-24 07:45
Hij wordt steeds wat sterker en fitter. Gisteren ochtend even buiten gespeeld. Daarna nog even onder de douche. Wat was het warm! Gelukkig vindt hij water helemaal niet erg
Na het douchen gaat hij op stal flink rollen. Natuurlijk ook tegen de wand op. Gelukkig is hij wel zo handig dat hij los komt.
Hij is eigenlijk heel knap in de kliniek staan heeft hem geen goed gedaan. Vandaag even de smid zijn voetjes recht geveild.
Hij was idd voor de verkoop. Als een goede partij zich meld is hij dit uiteraard ook nog. Nu heb ikmijn zinnen gezet op de late veulen keuring. Ik ben overtuigd dat hij echt heel goed is! Mooie houding en enorm makkelijk draven. Hij wordt met de dag sterker. Ik heb er vertrouwen in
Wat gaaf het goed Hij eet goed met moeders mee. Ik geef hem nu in een spuit zijn supplement met psyllium en appelmoes. Dit doe ik nog een paar dagen. Hij krijgt zo zijn ondeugende streken. Onderweg naar buiten, springt hij heel graag
Wonderboy heeft elke dag zoomies
chanicha
Geplaatst: 21-08-24 08:43
Wat heerlijk om te zien dat het zo goed gaat Nu alleen nog groeien en vooral gezond blijven
Hij is heerlijk boevig en speels. Ik denk dat ik maar moet gaan kijken voor speelgoed. Aangezien hij geen speelmaatje heeft. Jazzy erbij heeft ook niet veel nut. Is maar voor korte duur.
AM_Horses
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-24 20:04
Het is hier even stil geweest. Maar zeker niet stilgezeten. Wonderboy had bij de geboorte best wel windswept. Niet heel raar natuurlijk ze hebben met ze 2e de baarmoeder moeten delen. Nu was het al aardig recht getrokken. Maar in beweging zag je dit nog wel echt. We zijn gaan beginnen tapen. Na een paar dagen al enorme verbetering. Ik merkte dat Nigrante toch wel haar vriendinnen miste. En op een klein weitje verwacht ik ook niet dat hij heel veel sterker wordt. Van de week is de merrie kudde naar nieuw grasland gegaan. Vandaag heb ik de knoop doorgehakt om Nigrante en de kleine erbij te zetten. Dat is echt wel even spannend meer als 20 merries. Nigrante die heel hard ging en blij was met de ruimte. Maar gelukkig is alles goedgegaan. Nu heeft hij heel veel oppas tantes
chanicha
Geplaatst: 03-09-24 20:28
Heerlijk zo in het grote land naar hij blijft wel bij mama