Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Zij is echt een meisje meisje hoor haha. Yula is gelukkig al een beetje bijgetrokken. Gisteren schrok ik echt hoe ze eruit zag
ze was echt ingevallen en stond opgetrokken van de pijn. Voelde me schuldig eigenlijk
. Maargoed vandaag al iets beter en hopelijk blijft die stijgende lijn doorgaan. Maar veel TLC geven en extra eten komende tijd
Dus morgen even op het gemakkie knuffelen met dr. Yula begint goed bij te trekken nu. Ze heeft ook terug meer eetlust
Ben nog zo bezig met andere dingen en heb veel aan mijn hoofd dat ik er nog niet uit ben. Ik heb niet de klik met dr die ik met Yula had vanaf moment 1, dat is wel zeker. Maar dat komt mss ook omdat het zo een stresserende en spannende bevalling was? Ik moet dus even de tijd ervoor pakken om rustig met dr te knuffelen/kroelen en te zien wat mijn gevoel dan zegt.
nieky1993 schreef:Klopt idd er zit zeker geen haast achter. Denk dat ik mij vooral wat gepushed voel door mijn omgeving![]()
. Er zijn serieus mensen die mij dagelijks tot meermaals per dag vragen of ik er al uit ben. Achja komt tijd komt raad.
Ze liggen nu samen te slapen
[ [url=m/sMDKXE.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze heeft ontdekt dat kont kriebelen wel erg lekker is. Toen ik stopte liep ze verder achteruit naar mij en gaf een klein bokje, ze keek mij vervolgens meteen aan alsof ze wou zeggen enne? Door kriebelen baas
klein karaktertje haha.
Ben wel heel benieuwd overigens of iemand dit weet. Ze is normaal E/E W20/W20. Maar ze heeft een 2 kleurige vulva. Is dat dan gewoon het w20 gen wat zo doorloopt? Ze heeft ook 2 witte achterbenen die doorlopen tot de buik en heeft een buik vlek over heel haar buik
ook dr liezen zijn iets witter. Heb nog nooit een zwarte gezien met 2 kleurige geslachtsdelen vandaar haha. Ben nu al benieuwd hoe ze is onder dr veulen vacht.

. Ze doen het fantastisch goed mama en kind. Yula is enorm bijgetrokken. Alleen in beweging zie je dr ribbetjes soms nog licht. Maar ze ziet er alweer een stuk beter uit gelukkig
. Ook haar achterhand gaat beter. Soms is ze nog wiebelig maar ze maakt haar passen in stap mooi af en loopt voor de rest soepel
. Ze zijn allebei blauw maar niet zo fel als mama. Eerder wat blauw/grijzig. Yula is ook echt een hele lieve mama Trots op mijn meisje dat ze het zo goed doet.

.

Ze blijft er echt voor staan ook