Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hagelkruis schreef:Ik hoorde wel dat Furst Jazz een hele sensibele hengst is.
Dat is dan eigenlijk weer niet wat ik zoek.
In Style blijft bij mij op 1 staan.
Just Wimphof spreek me ook wel aan.
Alleen zit Sandro Hit achter en dat zit achter onze merrie's natuurlijk.
Dus weet niet of dit probleem is.
De nieuwe van Van Uytert, Deparon US ook wel heel erg aansprekend.
Alleen daar heb ik nog geen filmpjes ofzo van gezien.
Elisa2 schreef:Johnny Cash ben ik wel weg van, super karakter en 3 goede gangen met heel veel souplesse, kracht maat en formaat. Alleen achter wat aan de trage kant.
Op Sandreo merries fok je ermee terug op Flemmingh bloed wat ook erg gunstig kan zijn qua karakter.
annetm schreef:Elisa2 schreef:Johnny Cash ben ik wel weg van, super karakter en 3 goede gangen met heel veel souplesse, kracht maat en formaat. Alleen achter wat aan de trage kant.
Op Sandreo merries fok je ermee terug op Flemmingh bloed wat ook erg gunstig kan zijn qua karakter.
Goed om te horen. Wat vinden jullie van terugfokken? Ik dacht dat dat niet echt de bedoeling moest zijn, maar ik zie t wel vaak gebeuren...
prinero schreef:Maar ik wil mij niet perse alleen beperken tot KWPN, zijn er mensen hier die al naar bijv. NRPS hengsten hebben gekeken?
Elisa2 schreef:Hele goede beweger en aankomend NRPS talent is Escobar, denk alleen niet dat hij veel massa mee gaat geven.
Hermes en Johnny Cash komen uit dezelfde moeder, leuk om te horen dat je enthousiast ben geworden over Johnny Cash.