pol1 schreef:Ts zonder de foto's te zien stelt hier toch zeker niemand dat jij je paarden mishandeld?? Je bent schijnbaar fel tegen brok das je goedrecht maar mensen die dat willen doen is ook hun goedrecht dus wel degelijk ieder zn ding! Ook ik voer zeer beperkt krachtvoer maar ik vind een merrie met veulen dat die wel wat extra's mag krijgen in de zin van brok. Of bijvoorbeeld een ouder paard die kan ook wel wat extra's gebruiken..En je zegt zelf ook müsli? Dacht ik te voeren ( zeker niet commerciële müsli dan) een paard zal t heus overleven op ruwvoer maar een extra kan in sommige gevallen noodzakelijk zijn!
mijn excuses als ik te fel over kom. Inderdaad beperkt is zeker je goed recht.
Ik heb inderdaad begrepen dat iemand mij aanviel dat ik een excentriekeling ben en mijn veulen eerst honger laat lijden. Daarom werd ik boos. Sorry hiervoor.
Ik ben deze morgen om een zak merrie müsli geweest omdat ik echt geschrokken was Door de reacties. Ik heb al veel doorgemaakt samen met mijn paarden en laatste wat ik wil is ze mishandelen Door zaken niet te geven die ze nodig hebben
. Dus ja, deze middag kreeg ze al 1 schepje müsli bij wat ze normaal krijgt (Zupa, luzerne en kruiden mash geweekt met wat olie van voeder Lannoo over) en de merrie is jullie dankbaar want ze is verzot op müsli
want van mij had ze dat nooit gekregen omdat ik weet hoe je moet oppassen met granen en de darmen.....maar wil ook niet dat ze tekort komt.